Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een verrassend goed uitziend uitlaat sierstukje van Ali expres ‘gemonteerd’.
Ik had ze besteld (kon enkel in tweevoud, voor de 1.4tsi) maar past perfect op m’n 1.2tsi polootje.
Ik heb de black chrome besteld en past wat mij betreft goed bij Peppergrey [emoji106]
Ik heb dus nog een reserve, of mocht iemand interesse hebben. Ik heb 20 euro voor 2 betaald. Dus 10 euro voor de liefhebber.
Zeker goede keuze!
[emoji848]
Dat zit dan ook op onze misschien later een keer lijst[emoji23] zoals andere dingen zoals voetverlichting o.a.Zoek de verschillen.......... Ziet er echt dik uit !
Ik hoorde van een Volkswagen monteur dat dit eigenlijk niet nodig zou moeten zijn, dat dit olie is die levenslang mee gaat of zoiets. Merk jij toch veel verschil van verse olie in de dsg bak buiten de rare schokjes?DSG olie zelf vervangen. Geen rare schokjes meer voor mij!
Dat word aangeraden bij bepaalde dealers om problemen te voorkomen omdat de bakken vrij gevoelig zijnWeet niet wie jou dat heeft wijs gemaakt.
Maar dan zou het duur onderhoud zijn als je in 2 jaar 30.000km rijd.
Maar er zijn types waar de olie elke 60.000km (dacht ik)gedaan moeten worden(incl filter) de rest is longlife olie en hoef nooit, echter helpt het wel is om olie te wisselen voor de kleine probleempjes.
heb je even een pb gestuurdDSG olie zelf vervangen. Geen rare schokjes meer voor mij!
Uiteraard, staat nu in de grondverf [emoji1360][emoji3]Welk "fris en sportief kleurtje" worden ze dan? Zou je een foto willen posten als je klaar bent met de velg ook weer onder de auto? Succes!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.