Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt hoor, maar als m'n vrouw de auto na een week al uit elkaar ziet hangen, nou dan kun je wel raden hou de discussie zal gaan. Dus toch maar even afgeplakt, kon ze mee leven [emoji3][emoji3]Mooi staat er goed onder!!
Had het alleen niet makkelijker geweest even je remklauw lost te halen [emoji14] scheelde een hoop geplak
Dan toch maar overwegen om e10 te tanken Ruud, scheelt op den duur zekerWeer een volle tank veel te dure benzine gegeven. Wasbeurt heeft hij ook nodig maar dat heeft nu toch geen zin. Bomen zitten nu vol met bloesem en andere rotzooi. Schaam mij kapot zo ziet hij er nu uit.
Weer een volle tank veel te dure benzine gegeven. Wasbeurt heeft hij ook nodig maar dat heeft nu toch geen zin. Bomen zitten nu vol met bloesem en andere rotzooi. Schaam mij kapot zo ziet hij er nu uit.
De remklauwen van de Reef Blue vandaag afgemaakt.
DSG olie heb je 2 varianten in:
Natte koppeling (6 traps) > iedere 60.000 km
Droge koppeling (7 traps) > hoeft niet vervangen te worden
Dat is wat de dealer zegt natuurlijk, hierdoor zijn ook de grootste problemen ontstaan bij de Dsg7.
in de dsg 7 zit 1.8 liter 75W80 transaxle olie.
ik heb het via onder leeg gehaald en via breather cap boven weer gevuld.
heel eerlijk ik heb geen last meer van schokjes en de rijervaring van mij is daadwerkelijk verbeterd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.