Ach, die gaat ook omhoog. Het wordt gewoon tijd om Trump van zijn troon te trappen maar ja, dan krijgen we Pence, ook zo'n mafkees.Dan toch maar overwegen om e10 te tanken Ruud, scheelt op den duur zeker
Volkswagen
'03 Polo 9N
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach, die gaat ook omhoog. Het wordt gewoon tijd om Trump van zijn troon te trappen maar ja, dan krijgen we Pence, ook zo'n mafkees.Dan toch maar overwegen om e10 te tanken Ruud, scheelt op den duur zeker
eej das wel intressant... ik wel tuning gedaan. maar nooit dyno test... kost dat?
Waar heb je die velgen gekocht?
Nice, zie dat jij ook een 5-deurs hebt! Ik heb ze er ook in zitten, alleen hoe gaan ze bij jou weer in de uitgeklapte stand? Automatisch bij op contact zetten of moet je de knop telkens draaien?Eindelijk eens de automatisch inklapbare spiegels ingebouwd. Om ze in te klappen via de remote moet ik de lock knop een paar seconden ingedrukt houden, weet iemand ook of je in VCDS kan instellen dat ze direct inklappen na 1x kort op de knop te drukken?
Nice, zie dat jij ook een 5-deurs hebt! Ik heb ze er ook in zitten, alleen hoe gaan ze bij jou weer in de uitgeklapte stand? Automatisch bij op contact zetten of moet je de knop telkens draaien?
Ik heb om ze in te klappen precies hetzelfde als jij hebt, remote langer indrukken en de spiegels klappen dicht.
Dat ze uitklappen bij contact heb ik nog niet voor elkaar gekregen, heb je misschien de codes die je in VCDS hebt ingevoerd?Yep, 5-deurs, klopt idd als ik de auto op contact zet klappen ze weer uit. Maar weet jij of dat ook zonder in te houden kan? Ik heb een beetje het vermoeden dat het ook te maken heeft met het type BCM wat je hebt.
Dat ze uitklappen bij contact heb ik nog niet voor elkaar gekregen, heb je misschien de codes die je in VCDS hebt ingevoerd?
Ik heb nu voor 5-deurs;
Linker raammotor: 0200A3
Rechter raammotor: 1000AB
Zijn jou codes anders?
Ik ga vanmiddag even zoeken naar dat inklappen met de remote. Zou inderdaad mooi zijn!!
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 6R0-937-08x-09.clb
Part No SW: 6R0 937 087 F HW: 6R0 937 087
Component: BCM PQ25 H+4 H46 0221
Revision: BF046001 Serial number:
Coding: 3AB02BBF08E12400923006003D6B8CD00080410F60060000200000000000
Shop #:
VCID:
Subsystem 1 - Part No SW: 6R0 959 801 BD HW: 6R0 959 801 BD Labels: 6R0-959-801.CLB
Component: J386__TSG_FT 003 8610
Coding: 0200A3
Subsystem 2 - Part No SW: 6R0 959 802 BF HW: 6R0 959 802 BF Labels: 6R0-959-802.CLB
Component: J387__TSG_BT 003 8611
Coding: 1000AB
Super Nice, mag ik vragen wat de kosten waren voor zowel dak als uitsparing ? Ik zat ook te denken om naar hem te gaan.Vandaag het halve dak en de kenteken uitsparing hoogglans zwart laten wrappen bij Wrapmaster in Den Haag
Ik was €150 kwijt voor de uitsparing en het halve dak, is een aardige jongen en het ziet er top uit! Je ziet het niet gelijk die uitsparing maar ik vind dat het de auto breder maakt en net iets specialer.Super Nice, mag ik vragen wat de kosten waren voor zowel dak als uitsparing ? Ik zat ook te denken om naar hem te gaan.
Ja ziet er best dik uit, heeft wat weg van een r32 als je de uitlaat ff weg denktIk was €150 kwijt voor de uitsparing en het halve dak, is een aardige jongen en het ziet er top uit! Je ziet het niet gelijk die uitsparing maar ik vind dat het de auto breder maakt en net iets specialer.
Rns velgen in Almelo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.