Naja je snapt me insteek, liever gezegd dan later de schuld krijgen van een defect aan de auto.
Heel dik die naafkapjes. Welke maat moet ik hebben voor 17 inch velgen? En hoe krijg jij in gofshemelsnaam je r logo op je remblokken!.. dat moet ik NU hebben haha.. zelf erop gemaakt ofzo? Lijkt me niet dat ze r blokken verkopen hahaDe Golf z'n winterslofjes aangetrokken. Uiteraard ook helemaal gewassen De velgen coating doet z'n werk goed, de eerste foto is namelijk zoals ze van de auto kwamen. De wielen waren toen alleen gewassen terwijl ze gemonteerd waren!
Geef jou zowiezo de schuld als het niet luktNaja je snapt me insteek, liever gezegd dan later de schuld krijgen van een defect aan de auto.
Wel een goed ideeVolgens mij moet iemand voor kerst of Sinterklaas een mulitmeter vragen.
Eerste vraag, geen idee. Deze kwamen bij de velgen (die weer bij de auto kwamen), maar ik verwacht dat maat van de naafkapjes hetzelfde is ongeacht velg grootte. Op Google wel genoeg te vinden hoor, zoals hier. R-logo op de remklauwen (niet op de blokken zelf) komt standaard zo . Aftermarket zijn er wel (hobby bob) oplossing te vinden (link), maar dat vind ik zelf niet zo geslaagd.Heel dik die naafkapjes. Welke maat moet ik hebben voor 17 inch velgen? En hoe krijg jij in gofshemelsnaam je r logo op je remblokken!.. dat moet ik NU hebben haha.. zelf erop gemaakt ofzo? Lijkt me niet dat ze r blokken verkopen haha
Gescoord bij een stickerbedrijf staat ook hier op het forum genoemd, zou ik zelf ook moeten zoeken.Eerste vraag, geen idee. Deze kwamen bij de velgen (die weer bij de auto kwamen), maar ik verwacht dat maat van de naafkapjes hetzelfde is ongeacht velg grootte. Op Google wel genoeg te vinden hoor, zoals hier. R-logo op de remklauwen (niet op de blokken zelf) komt standaard zo . Aftermarket zijn er wel (hobby bob) oplossing te vinden (link), maar dat vind ik zelf niet zo geslaagd.
Hey Hans hier wel n vraagje over!vandaag bij de VAG programmeur geweest en wat aan laten passen, zoals,
openen en sluiten deuren met een piep
deur open met motor aan signaal uit na 5x piepen
DVD en TV weergave
Off road display met water en olie temperatuur
DRL uitschakelaar in menu
DRL met achterlicht
Aantal te tanken liter brandstof
Comfort richting aanwijzers naar 4
Ze komen in setjes van 56mm 60mm of 65mm, echt geen idee welke ik moet hebben voor 17 inch heb de auto ook niet bijdehand iemand misschien zo effe snel?
Als de deur open doet met verlichting of draaiende motor krijg je een signaal langdurig. is uit geHey Hans hier wel n vraagje over!
Wat bedoel je met 'deur open met motor aan signaal uit na 5x piepen'? Geeft deze standaard wel n piep dan?
Off road display met water en olie temperatuur kan op standaard tellerunit? Hier toevallig fotootje van?
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
ja klopt dus op het radiodisplay heb ik de offroad display, NIET DE TELLER UNIT@Martini offroad functie gaat via disover media radio, niet je teller unit.
foto volgtja klopt dus op het radiodisplay heb ik de offroad display, NIET DE TELLER UNIT
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.