Gewoon airco.Dat was bij mij dus ook het geval...de fan draaide te zwaar waardoor de weerstand er uit fikte... heb voor 125,; een originele gekocht.
Heb je climatronic of gewoon airco?
Gaan je ramen wel automatisch?
Leuke winterset, ik heb zelf setje Groenland met Continental winterbanden
@HoMi leuk setje!
Gaan je ramen wel automatisch?
Ik moest bij nieuwe accu dat weer inleren, door knopje ramen 3sec naar boven ingedrukt houden, dan omlaag 3sec
Misschien moet dat ook zo met panorama dak
Gewoon airco.
Waar besteld?
Welke kabelboom heb je gebruikt, die uit je oude stuur of die dat bij het stuur zat? Eb het ook eens voorgehad en opgelost door de juiste kabelboom te bestellen.Scirocco stuur geplaatst en gasveren voor de motorkap.
Toch nog een probleempje met het stuur rechterkant werkt niet, en claxon ook niet...schakel flippers werken wel...
Welke kabelboom heb je gebruikt, die uit je oude stuur of die dat bij het stuur zat? Eb het ook eens voorgehad en opgelost door de juiste kabelboom te bestellen.
Airbagkabel. Zou eens moeten kijken maar zal niet de juiste voor polo zijn die dat ik heb moeten gebruiken (fl scirocco stuur in pfl scirocco). Maar dat was bij mij het probleem voor de niet werkende claxon.De originele die in het vervangen stuur zat, ik heb mijn originele airbag overgezet de claxon zou dus moeten werken?
Welk kabelboompje heb je toen vervangen?
bedankt maar weer!
Vond dit wel een aardig plekje@Hansstaal mooi
Ik heb ook zo'n setje interrieur verlichting gekocht. Totaal 10 led lampjes.
6 kleine, 2 langwerpige en 2 brede.
Wil ze erin zetten maar moet nog kijken wat waar hoort en hoeveel lampjes ik totaal in de auto heb zitten.
Had ik eigenlijk vooraf moeten bedenken
Iemand ervaring met plaatsen?
Voetverlichting ingebouwd en aangesloten via de bcm.
Werkt super, alleen blijft het niet aan bij het rijden.
Geen idee of dit te coderen is, ik heb hier niks over gevonden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.