Ook nog een aanpassing die ik niet had vermeld maar wel erg aardig, is gasresponse. gas reageert nu gewoon directer.foto volgt
maar hier nog een paar foto's zoals beloofd.
Bijlagen
Volkswagen
Polo AW Highline
1.0 115 PK DSG7
Ook nog een aanpassing die ik niet had vermeld maar wel erg aardig, is gasresponse. gas reageert nu gewoon directer.foto volgt
Ik hen een automatische airco deze kachel weerstand heeft als onderdeelnummer : 6Q1907521.
Bij mij werkte de fan helemaal niet meer.(Deze liep bij nader inzien veel te zwaar)
Het dashboardkastje in in 15 minuten los 2 schroeven aan de onderzijde en 5 in het kastje en 1 nagel aan de zijkant van het dasboard, deze is zichtbaar na verwijdering van het klepje aan de zijkant van het dashboard.
SuccesVandaag chipje bij VAG Techniek naar de 140pk
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Eerst ff testen of het nog soepel draait, anders moet ik nieuwe bestellen. (170euro ofzo...)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.