De min kabel op massa zetten buiten de bcm om. De min van de bcm regelt de dimmer en de plus de schakelaar.
Als ik dit zo monteer kan de voetverlichting dan aanblijven?
En dan kan ik hem dimmen via de schakelaar naast de lichtschakelaar?
De min kabel op massa zetten buiten de bcm om. De min van de bcm regelt de dimmer en de plus de schakelaar.
Wrm maak je m ook vast aan de bcm? Oem op polo 6r staat voetverlichting nooit standaard aan enkel deur openen enz zoveel meoite gedaan voor niks.. je moest m aansluiten op de lichtschakelaar dimmerAls ik dit zo monteer kan de voetverlichting dan aanblijven?
En dan kan ik hem dimmen via de schakelaar naast de lichtschakelaar?
Wrm maak je m ook vast aan de bcm? Oem op polo 6r staat voetverlichting nooit standaard aan enkel deur openen enz zoveel meoite gedaan voor niks.. je moest m aansluiten op de lichtschakelaar dimmer
Ik had ook het rubber tussen de achterklep en chassis, waar de bedrading inzit vervangen, had het plastic houdertje wat erin zit gebroken. Wat een k*tklus, 2,5 uur bezig en alles is weer waterdicht en werkend.
Welk plastic houdertje als ik vragen mag , hoe ziet dit eruit ?Heb ook het plastic houdertje kapot gemaakt
Ster in de ruit laten behandelen. Ben er niet echt tevreden mee, nog duidelijk zichtbaar. Geen kosten op deze manier maar moet de ruit zelf maar eens een keer vervangen denk ik dan maar.
Maar hoe zit het nu, want ik zoek wat in het rond en dan lees ik gevallen van Carglass dat ze zeggen dat sommige sterren altijd zichtbaar zullen blijven (was zelf bij ABS Autoherstel ivm Allsecur). Het was ook wel een flink steentje op de snelweg met 130 km/pu.Dat is slecht gedaan, ik zou meteen terug gaan !
Welk plastic houdertje als ik vragen mag , hoe ziet dit eruit ?
Mag je van Allsecure niet naar Carglass?Maar hoe zit het nu, want ik zoek wat in het rond en dan lees ik gevallen van Carglass dat ze zeggen dat sommige sterren altijd zichtbaar zullen blijven (was zelf bij ABS Autoherstel ivm Allsecur). Het was ook wel een flink steentje op de snelweg met 130 km/pu.
Maar blij ben ik er niet mee, want ik lees ook iets over dat als het in je gezichtsveld zit het mogelijk APK afkeur is.
En weet ook niet wat de voorwaarden zijn of wat de verzekering dekt. Wie beslist wanneer die ruit vervangen zou moeten worden
Oke bedanktDeze zit in het rubber van je achterklep naar chassis, aan de chassis zijde. Deze klikt in het chassis om het rubber tegen het chassis aan te drukken.
Maar hoe zit het nu, want ik zoek wat in het rond en dan lees ik gevallen van Carglass dat ze zeggen dat sommige sterren altijd zichtbaar zullen blijven (was zelf bij ABS Autoherstel ivm Allsecur). Het was ook wel een flink steentje op de snelweg met 130 km/pu.
Maar blij ben ik er niet mee, want ik lees ook iets over dat als het in je gezichtsveld zit het mogelijk APK afkeur is.
En weet ook niet wat de voorwaarden zijn of wat de verzekering dekt. Wie beslist wanneer die ruit vervangen zou moeten worden
Ja groot is die niet idd dus daarom vreesde ik er al voor dat ik het verzekeringstechnisch hier mee moet doen.Als het in het gezichts veld zit en dat is een a4tje recht voor je neus. En het is groter dan 2 cm dacht ik( zou ik de apk regelgeving moeten bekijken)
Dan kan het afkeur zijn(dan praten ze wel over koeieogen)
Dit is echt geen afkeur.
En idd het ene sterretje zie je bijna niet het andere sterretje wel
Mag wel alleen hadden ze me naar ABS gestuurd omdat die dichtste bij zit. Deze ABS ziet er prima uit verder ook goede recensies, twijfel ook niet meteen aan hun kunde. Is alleen gewoon zonde.Mag je van Allsecure niet naar Carglass?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.