Het kleine broertje van de Polo aangeschaft zodat de Polo niet meer alleen is hier op de parkeerplaats als vag auto
Bijlagen
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI
Als het in het gezichts veld zit en dat is een a4tje recht voor je neus. En het is groter dan 2 cm dacht ik( zou ik de apk regelgeving moeten bekijken)
Dan kan het afkeur zijn(dan praten ze wel over koeieogen)
Dit is echt geen afkeur.
En idd het ene sterretje zie je bijna niet het andere sterretje wel
Is dit de voor of na foto?Ster in de ruit laten behandelen. Ben er niet echt tevreden mee, nog duidelijk zichtbaar. Geen kosten op deze manier maar moet de ruit zelf maar eens een keer vervangen denk ik dan maar.
Niet altijd hoor.Is dit de voor of na foto?
Moeilijk te zien maar volgens mij zie ik ook een barst. In dat geval wordt de voorruit altijd vervangen.
Thanks! Ja het werkt naar behoren (volume/nummers skippen/mute/ etc). Lampjes werken gelukkig ook van de knoppen. Alleen de telefoonknop in het midden nog niet kunnen testen met het opnemen van een telefoongesprek.mooi hoor. werkt alles goed?
Kijk das mooi. Echt een verbetering. Zal ik je ff bellen dan kun je m testenThanks! Ja het werkt naar behoren (volume/nummers skippen/mute/ etc). Lampjes werken gelukkig ook van de knoppen. Alleen de telefoonknop in het midden nog niet kunnen testen met het opnemen van een telefoongesprek.
Cruise control, een achteruitrijcamera en/of PDC wil ik uiteindelijk ook laten inbouwen (maar eerst ff sparen na deze dure maanden met kerst enzo ) Maar die andere twee opties komen als eerst over een maandje of twee.En Cruise Control?
Kijk das mooi. Echt een verbetering. Zal ik je ff bellen dan kun je m testen
Polootje achter gelaten bij de garage voor de beoordeling koude start distributieketting.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.