Gave auto!!!
Komt een winkelwagen bij de deurgreep? Mensen zijn enorm lomp en lopen zo verder. Bah, zodra ik zoiets zie word ik helemaal wild.
Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.
Zijn er überhaupt OEM full led achterlichten geleverd op een 6R/6C?
Ziet er wel goed uit verder,Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.
Zien er goed uit ja! LED achterlichten staan ook op mijn wishlist voor dit jaar. Zelf hou ik ook van OEM, dus ik zal mijn originele achterlichten ook zeker bewaren, maar LED ziet wel een stuk beter uit naar mijn mening.Komt een winkelwagen bij de deurgreep? Mensen zijn enorm lomp en lopen zo verder. Bah, zodra ik zoiets zie word ik helemaal wild.
Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.