De deuk zit precies op een vervelende plek. Precies in die lijn van je wielkast. Daar is het allemaal wat harder en dus lastiger te herstellen. En inclusief. Spuitwerk van bv de bumper kom je al snel op zo een bedrag uit. 800 is nog netjes.Ik kan mij niet voorstellen dat hier €800,- schade aan zou moeten zitten. Deukje zou volgens mij ook onzichtbaar uitgedeukt kunnen worden en ik denk dat je met polijsten en poetsen meer dan 80% van de krassen* weg kan halen. Ik kan je https://miriuitdeuken.nl in Apeldoorn aanbevelen. Die heeft een tijdje terug een behoorlijke schade aan onze Touran (vrijwel onzichtbaar) uitgedeukt. Kosten: €70,- incl. polijsten van de krassen. Resultaat is echt supergoed. Je moet het echt weten en alsnog donders goed kijken om te zien waar de schade zit.
*Wat betreft de zwarte krassen; is dit lak van de andere auto of kijk je hier op het plastic van je bumper? Als je hier echt door de lak van jouw auto heen bent wordt het inderdaad wel veel lastiger om dit weg te krijgen...
Niet als je alleen foto's maakt en er bij blijft.Op zo’n grote parkeerplaats is het bijna wel vragen om krassen aan je auto
Deukje moet gespoten worden omdat er iets lak vanaf is en het zit ook op een hele nare plek, precies op die vouw. Dat krijg je niet met uitdeuken zonder spuiten en polijsten voor elkaar. (of je zou er héél erg goed in moeten zijn maar daar zullen de kosten dan ook naar zijn vrees ik) Zwarte strepen zijn volgens mij niet van haar auto want die is groen dus daar zal het er doorheen zitten. De bumper polijsten zou kunnen maar je blijft het altijd zien is mij verteld.Ik kan mij niet voorstellen dat hier €800,- schade aan zou moeten zitten. Deukje zou volgens mij ook onzichtbaar uitgedeukt kunnen worden en ik denk dat je met polijsten en poetsen meer dan 80% van de krassen* weg kan halen. Ik kan je https://miriuitdeuken.nl in Apeldoorn aanbevelen. Die heeft een tijdje terug een behoorlijke schade aan onze Touran (vrijwel onzichtbaar) uitgedeukt. Kosten: €70,- incl. polijsten van de krassen. Resultaat is echt supergoed. Je moet het echt weten en alsnog donders goed kijken om te zien waar de schade zit.
*Wat betreft de zwarte krassen; is dit lak van de andere auto of kijk je hier op het plastic van je bumper? Als je hier echt door de lak van jouw auto heen bent wordt het inderdaad wel veel lastiger om dit weg te krijgen...
@NushiaHeb jij een compleet nieuw voorbumper gekocht?want ben ook op zoek naar een rline ondergrill(dus niet de middengrill)
SUPER!
Voor enkel zo'n midden grill kan je het beste langs de dealer gaan.
Kost zn kreng dan? Je hebt ze ook op alie toch? Geen idee hoe de kwaliteit daarvan is eigenlijk.
Heb 2 jaar geleden zo'n ding van ali gekocht, 8 euro en ziet er nog steeds heel goed uit. Zag geen verschil met oem en 74 euro bespaard zo te zien.82,- euro en Ali kan, maar ik ben meer van de oem in dit geval
Daar mag je ook best wel eens een tutorial van maken
Haha een dov edit, mooie vent bendeik had ook eentje van leer van ali werkte prima lol, zeker in mijn optiek, geen 82 waard
dov edit: ik had een tijdje terug toen ik de bluegt nog had een complete armsteun gekocht op onderdelenlijn voor ongeveer dat bedrag, en die kwam met een stof cover, dus opzich kon je dat ook nog eens doen duif
Gister keurige Mirabeau velgen met zo goed als nieuwe Bridgestone Pontenza banden opgehaald en gelijk onder mijn wagen gezet.
Ook even een stukje gereden en maar mijn mening ligt de wagen ook gelijk strakker op de weg (195 tov 215 nu)
Al met al ben ik blij met de look & feel van de wielen
Je had ze van @AJ Polo gekocht toch
Zien er mooi uit onder je Polo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.