Vandaag weer nieuwe wieltjes opgehaald voor de polo
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6C
1.4TDI
JAZEKER GEKKE AMSTERDAMMERSAjaxx !!!! @Laszlo
Nieuwe radio!! De RCD 330 Noname
Zeer tevreden de radio voegt zo veel meer toe aan de auto en het rijplezier.
Na een aantal auto’s gereden te hebben met apple car play kon ik het niet laten om deze radio aan te schaffen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb hem ook! Ook zeer tevreden mee. Heel af en toe heeft ‘ie er een beetje moeite mee, maar voor het geld mag je daar niet over klagen [emoji6]
Waar ervaar jij moeite mee ?
Heb hem ook! Ook zeer tevreden mee. Heel af en toe heeft ‘ie er een beetje moeite mee, maar voor het geld mag je daar niet over klagen
Als je de auto (een paar keer) binnen paar minuten aan en uit moet zetten (bijv. effe iets geven, snel boodschapje, etc) dan blijft na het starten het geluid weg. Verzetten van bijv. radio naar phone en weer terug lost dit probleem op en heel sporadisch moet de radio weer helemaal uit (door lang op de volumeknop te drukken, dus niet alleen effe standby) en weer aan. Maat van mij heeft dit niet.
Je kan alleen een originele of gecertificeerde kabel gebruiken. Goedkope kabels heeft ‘ie bij mij moeite mee.
Hiernaast heeft Spotify af en toe moeite met het laden van de afspeellijsten (maar dat hoeft niet per sé aan de radio te liggen, kan ook in de app zitten).
Waar ervaar jij moeite mee ?
Ah oke appart dat de mijne wel werkt met een action lightning cable!
Nog geen problem ervaren maar voor het geld is het een zeer fijne radio.
Eerst dacht ik mwa maar toen ik ze onder de auto zag vond ik het best wel mooi.Vandaag weer nieuwe wieltjes opgehaald voor de polo
Als je de auto (een paar keer) binnen paar minuten aan en uit moet zetten (bijv. effe iets geven, snel boodschapje, etc) dan blijft na het starten het geluid weg. Verzetten van bijv. radio naar phone en weer terug lost dit probleem op en heel sporadisch moet de radio weer helemaal uit (door lang op de volumeknop te drukken, dus niet alleen effe standby) en weer aan. Maat van mij heeft dit niet.
Je kan alleen een originele of gecertificeerde kabel gebruiken. Goedkope kabels heeft ‘ie bij mij moeite mee.
Hiernaast heeft Spotify af en toe moeite met het laden van de afspeellijsten (maar dat hoeft niet per sé aan de radio te liggen, kan ook in de app zitten).
Veel geld, ik heb een originele steun liggen voor minder dan de helft in de verkoop.82,- euro en Ali kan, maar ik ben meer van de oem in dit geval
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.