Veel geld, ik heb een originele steun liggen voor minder dan de helft in de verkoop.
Maar geen first edition stofje erop en da's net een ander kleurtje
Veel geld, ik heb een originele steun liggen voor minder dan de helft in de verkoop.
Wel verboden in nl, ik had het ook op de motor wel stoer, toch nooit aangehouden[emoji849][emoji51][emoji2][emoji2][emoji2]
Hoe heb jij de voetsteun gemonteerd? Heb je iets moeten aanpassen? Ik heb een polo 6R en een voetsteun gekocht van de golf 7Gister leder armsteun, chromen raamknopjes, chromen spiegelverstelknopje binnengekregen. En ook de golf voetsteun. Zo even snel armsteun verwisselen en de rest deze week monteren
Hi! Ik heb een polo 6R en wil dezelfde voetsteun plaatsen. Wat dien je precies aan te passen aan de kap waar de hendel van de motorkap zit? Mocht je hiervan foto's hebben zijn die zeer welkom.Bij mij is enkel de kap waar de hendel voor de motorkap in zit aangepast. En de pinnentjes en lipjes aan de onderkant van de voetsteun zijn verwijderd.
Vlotte gepimpte & tunede tractoooorrrrrDit zat er natuurlijk aan te komen
Dit zat er natuurlijk aan te komen
Dikke dingen!Morgen de velgen in de wax en monteren onder de polo
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
En?$$$$$Aangezien ik niet tevreden ben met mijn dak wrap, vandaag bij een andere wrapper geweest voor een prijs opgave.
De white silver voorzien van Full led aan de voorzijde, zowel de koplampen als de mistlampen WAT EEN VERBETERING ZEG!!!
ennnn de Ramen geblindeerd... mooie combi met de White-silver kleur.
En?$$$$$
Bij topxenon in Amersfoort ga daar altijd heen voor de inbouw van mijn xenon.. Topgozer is dat!Waar heb je de lampen vandaan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.