Nee zo ver ben ik nog niet.Heb je hem verlaagd ?
Ah oke! Want ik vond dat je heel weinig ruimte had tussen je wielkast en bandNee zo ver ben ik nog niet.
Wou het wel maar waar ik woon licht het echt helemaal vol met drempels.
Heb er al een paar keer met mijn bumper tegen aan gezeten zo hoog zijn die dingen hier.
Kan dat ook bij een 9N?Service interval zelf even gereset.
Nog geen 30 seconden werk , knopje drukken, contact aanzetten, de andere knop nog 20 seconden drukken en klaar! Goed gemaakt VW!
Volgens mij wel, je moet dan eerst de knop bij je tellers indrukken, vervolgens contact aanzetten en dan na een 10 seconden een klein stukje rechts omdraaien dacht ik.. Maar misschien dat iemand met een 9n dat beter kan vertellen, ik weet het niet precies..Kan dat ook bij een 9N?
Kan dat ook bij een 9N?
Wilde eigenlijk wrc velgen, maar heb er geen spijt vanLijpe velgen!! Reinigen zal wel meevallen denk ik, de openingen zijn allemaal vrij ruim, kom je met een velgenborstel makkelijk tussen
ThnxGaaf!
Zien er mooi uit.
Alleen wens ik je succes met reinigen hahah
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.