Ik zeg het niet snel maar dit vind ik mooie velgen. Ben alleen benieuwd naar het comfort van deze banden t.o.v. die oude banden.
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Dank je wel voor het compliment!Ik zeg het niet snel maar dit vind ik mooie velgen. Ben alleen benieuwd naar het comfort van deze banden t.o.v. die oude banden.
Haha, nee hoor. De ervaring na één dag is dat het reuze meevalt. Geen niergordel nodig in ieder geval!Met comfortabel bedoel ik dat je geen niergordel nodig hebt als je over een klinkerweg of drempel heen gaat.
Zag n.l. dat er heel wat minder rubber op zit dan op je oude velgen. Vermoed de helft.
Waar heb je dat laten doen en hoeveel koste het?
Tintpro in Deventer, 3-deurs was 150 euro. Andere prijsopgave vind je op de site.Waar heb je dat laten doen en hoeveel koste het?
Jammer dat ie zo ver zit Toch bedankt voor de info!Tintpro in Deventer, 3-deurs was 150 euro. Andere prijsopgave vind je op de site.
was het veel werk ? ik wil het ook nog eens even een keer doen.. kan er net niet goed bij
Interieur eens een goed gestofzuigd, alle zetels uitgehaald samen met mijn 2 helpers.
en stadslicht vervangen door led lampjes.. Alleen krijg nu lamp melding op dashboard, terwijl ze het wel doen. Dus even kijken of iemand dat er uit kan halen d.m.v computer.
Nee valt mee. Je hebt wel gewoon de juiste maat van sleutel nodig. Is nu niet meteen een frequente maat die je nodig hebt.was het veel werk ? ik wil het ook nog eens even een keer doen.. kan er net niet goed bij
Nee valt mee. Je hebt wel gewoon de juiste maat van sleutel nodig. Is nu niet meteen een frequente maat die je nodig hebt.
Is er idd te koop. Bedoelde gewoon dat de gemiddelde sleutelaar die maat niet standaard in de werkkoffer heeft liggen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.