Heb em ook niet bij de hand. Zit op m'n kot en de sleutel met juiste maat ligt thuis. Kan het ten vroegste vrijdag nakijken.
Het voorbeeld dat velgen toch echt de auto maken!!Polo 6R BM 1.2tdi H&R 25/40 18" 8j Ultraleggera's 215/35/18 Hankook Ventus V12 Evo
Ik moet nog even zo'n nieuw type 'Bluemotion'-bordje bestellen bij de dealer.de I maar eens rood gemaakt Als je dan toch meer dan 100PK hebt
Zeg het niet snel maar dit is wel mooi. Waar is je kentekenplaat?
Die heb ik nog wel liggen. Komt van een 2015 Caddy af.Ik moet nog even zo'n nieuw type 'Bluemotion'-bordje bestellen bij de dealer.
Laat ik subtiel zien dat hij er misschien snel uitziet, maar dat het toch een 3-cilinder is..
Hoe hebbie dat gedaan? Wil ik ook wel [emoji14]
Die heb ik ook liggen, maar die wil ik er niet op.
Vandaag bus plastidip besteld om paar onderdelen in kleur te kunnen spuiten.
Zit er over te denken om het dak zwart te wrappen (op een witte 6r), maar twijfel om het zelf te doen, of te laten doen. Iemand tips in het noorden voor een redelijke prijs?
Zeg het niet snel maar dit is wel mooi. Waar is je kentekenplaat?
Die had ik er even afgehaald voor het kleien etc.. En ik heb er zo'n zwarte nl sticker opgeplakt. Bedankt voor je reactie.
Rooie folie. Even een paar keer goed meten hoe breed / lang / hoekig die i is en klaar 5 min werkHoe hebbie dat gedaan? Wil ik ook wel [emoji14]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.