Mag nu ook iets zakken he, is zoals bij mij. Maar ben ook bang voor aanlopen etc.vandaag nieuwe velgen gemonteerd
Ik was niet van plan om hem te laten zakken, kan nu nog normaal rijden en drempels nemenMag nu ook iets zakken he, is zoals bij mij. Maar ben ook bang voor aanlopen etc.
je moet eens weten hoe hoog de verkeersdrempels zijn in Enschede, ik laat het mooi zo, geen gestuiter en normaal comfortAls je hem verlaagd kan je ook nog norlaal rijden hoor. Je moet niet plat op de grond liggen.
Erger dan in Belgie, da kannije moet eens weten hoe hoog de verkeersdrempels zijn in Enschede, ik laat het mooi zo, geen gestuiter en normaal comfort
Heb hetzelfde, vind het prima zo. Niks verlagen.je moet eens weten hoe hoog de verkeersdrempels zijn in Enschede, ik laat het mooi zo, geen gestuiter en normaal comfort
Na alles gelezen te hebben, begon ik toch wel even te twijfelen.
Even goed gekeken, en snap nu wel waarom het mis gaat met mijn wielen. Mijn et 37 is eigenlijk 48.... Zo zie je nog eens wat haha
Na alles gelezen te hebben, begon ik toch wel even te twijfelen.
Even goed gekeken, en snap nu wel waarom het mis gaat met mijn wielen. Mijn et 37 is eigenlijk 48.... Zo zie je nog eens wat haha
bedankt voor jouw reactie, verlagen is allemaal wel mooi maar 3cm achter en 2 cm voor want zo worden die veren verkocht vind ik te veel. En ik ben de jongste niet meer,vroeger gaf ik meer om het verlagen dan nu.Heb hetzelfde, vind het prima zo. Niks verlagen.
Velgen staan hem goed
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.