bedankt voor jouw reactie,ik kies inderdaad voor comfortErger dan in Belgie, da kanni
OT: Haha begrijp wel dat je de ophanging origineel laat hoor.
volkswagen
polo 6r
1.2 70pk
bedankt voor jouw reactie,ik kies inderdaad voor comfortErger dan in Belgie, da kanni
OT: Haha begrijp wel dat je de ophanging origineel laat hoor.
Andre ook uit 1968 ,hoe ouder hoe gekker !bedankt voor jouw reactie, verlagen is allemaal wel mooi maar 3cm achter en 2 cm voor want zo worden die veren verkocht vind ik te veel. En ik ben de jongste niet meer,vroeger gaf ik meer om het verlagen dan nu.
dit laagje geeft bescherming tegen corrosie, als we dat doen, dan doen we het goed. ..hij was zilvergrijs en is nu... zilvergrijs?
standaard op 17 inch en 7j zit 205/45/17 ik wil straks op mijn nieuwe velgen 215/40/17 zit nu nog 205/45/17 op maar is maar iets breder dan de velg velg is 7J en met 215 breed heb ik toch iets meer velgrandbeschermingWat standaard op 17 inch zit... is dat niet 215/40/17? of 205, weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
Gisteren geclayd en heel lichtjes gepolierd en vandaag gewaxt.
Heb er de soft99 fusso coat wax op gedaan. Op het 1e zicht aanrader! Diepe natte glans en heel mooie beading. Nu enkel nog de standtijd afwachten.
maar flitser werkt niet "foto's zijn over belicht"@VWAlexander Chique kan de plietsie je kenteken extra goed lezen bij snelheidsovertredingen, dat dan weer wel
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.