Uhuh.Lekker een avondje met de Dremel op schoot? [emoji14]
Wie weet kom ooit nog standaard kapje tegen met openingen.
Maar voorlopig wil t zo wel.
Niet 100% super strak.
Maar prima oplossing
En t totaal plaatje is leuk!
Uhuh.Lekker een avondje met de Dremel op schoot? [emoji14]
Origineel zijn ze niet geplakt gemonteerd, op de auto zit een lijstje geschroefd waar de zijlijst ingeschoven wordt. Onder de auto wordt die idd met dacht ik 2 schroeven bevestig. Waarschijnlijk dachten ze toen ze de lijsten demonteerden dat die geplakt zat en hebben ze met schroevendraaier proberen los te trekken tot ze erop uitkwamen dat die niet geplakt zit.
Ik heb een handleiding op mijn pc op mijn kot staan maar daar moet ik deze maand niet meer zijn.
Zoals je hier op de foto ziet die 2 dunne lijstjes moet je op je auto schroeven en op die dunne lijstjes schuif je de rline lijst. Maat met kit/dubbel zijdige plakband moet het ook wel lukken lijkt me.
Ik denk dat ik het ook alleen met een plak stip ga proberen. Bedankt voor de info.Idd. Je moet ook zien dat ze op de juiste plaats hangen. Heb mijn GTI lijsten ook geplakt, die zitten origineel ook met dat kleine lijstje maar zag het ook niet zitten om te boren.
Nog niet, gisteravond de verkeerde kabel verwijderd, ga nu beginnen met de nieuwe installeren t wordt weer zo vroeg donker alweer...@LoneFalcon ditmaal wel alles aan de praat gekregen?
Die blauwe strepen staan wel maakt hem uniek.Begonnen aan de grote schoonmaak!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.