Je hebt een RNS510 nodig die een DAB aansluiting heeft.Hoe heb he dit voor elkaar gekregen met een losse dab antenne???
Zo nee weet iemand of het gaat werken op een rns 510 met een losse dab antenne?
Volkswagen
Polo BlueGT
1.4TSI
Je hebt een RNS510 nodig die een DAB aansluiting heeft.Hoe heb he dit voor elkaar gekregen met een losse dab antenne???
Zo nee weet iemand of het gaat werken op een rns 510 met een losse dab antenne?
Je hebt een RNS510 nodig die een DAB aansluiting heeft.
Brembo remblokken? Groot verschil tov origineel?Groot onderhoud, olie, oliefilter, pollenfilter, mazoutfilter, luchtfilter en voorste remblokken. Kan weer verder voor 15k.
Jup.. Helemaal opnieuw zit nu op school tot 16;00 dus daarna weer helemaal opnieuw. Ik gebruikte motip high gloss met een soort coating er in zilver dus..Zo dat is balen man dat je het weer opnieuw moet spuiten.
Ff vraagje welk merk spuitbus heb je gebruikt en heb je nog een hecht pruimer gebruikt en of een blanke lak ????
je hebt toch niet per ongeluk hoogglans metallic zwart gebruiktJup.. Helemaal opnieuw zit nu op school tot 16;00 dus daarna weer helemaal opnieuw. Ik gebruikte motip high gloss met een soort coating er in zilver dus..
heb je toevallig ook een how to om die roosters te demonteren???
goed bezig ! vanwaar specifiek die wax ?Detail dagje
Waar heb je deze wax vandaan ?Detail dagje
10 minuten laten zitten is hij bij mij helemaal hard geworden. Ik moet hem echt na een minuut buffen anders gaat het veel te lastig eraf.Bij wax, ongeacht prijsklasse, zal je toch na een week of 6-8, normaal gesproken, een nieuw laagje moeten zetten. Overigens als je een goede was hebt kost dit helemaal niet zoveel tijd, heel lichtjes opzetten en +- 10min laten zittten voordat je hem uitpoetst. Bij een Polo ben je dan zeker wel klaar in 1 uur. In eerste instantie 2 laagjes aanbrengen helpt ook goed voor de standtijd, hoewel ik vaak na 2 maanden 2 nieuwe laagjes zet Merk wel duidelijk verschil dan na een paar weken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.