is meegekomen pakking, iemand zij tegen mij slijp hem lekker open ??zit wel wat plastic in, is dat erg?
Ik had er inderdaad bij moeten zeggen, afhankelijk van de was Overigens moet ik mijn was (Dodo Juice) echt meer dan een uur laten zitten voordat hij uitgehard is en dan moet hij ook nog in de zon staan anders kan hij makkelijk een halve dag staan.10 minuten laten zitten is hij bij mij helemaal hard geworden. Ik moet hem echt na een minuut buffen anders gaat het veel te lastig eraf.
Vandaag een highline interieur gekocht, nog even tijd vinden om dit erin te zetten. welke maat torx moet ik hebben voor de stoelen??
Bij mij zit daar de brandblusser, je weet maar nooit met de 6r
Bij mij zit daar de brandblusser, je weet maar nooit met de 6r
O gelukkig maar, had al het vermoeden dat hete gewoon kon. Nog langzamer ?. Denk dat ik dan beter mijn oude batavus fiets kan gaan afstoffen..Tuurlijk gaat dat. Je zal wel wat inboeten aan snelheid.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.