Dank je. Moet ik nog iets afstellen aan de contactpuntjes? (volgens mij moet dat bij de andere bougies wel)De 3 points zijn de juiste, had ze ook in al me andere vw's.
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Dank je. Moet ik nog iets afstellen aan de contactpuntjes? (volgens mij moet dat bij de andere bougies wel)De 3 points zijn de juiste, had ze ook in al me andere vw's.
Ja dat ben ik maar ik ga hem niet claimen aangezien mijn vorige auto 2maanden geleden totalloss is gereden door mijn vriendin lijkt me dit niet echt gunstig.OUCH!! Hoop dat je all-risk verzekerd bent.
Oh man, wat een smerige schade, net je achterpaneel. In ieder geval rijdbare schade, anders was je gelijk je auto kwijt. Ff opzoek naar een andere achterbumper in kleur en het paneel laten repareren. Wat is je kleurcode?
Wauw! Goed bezig!Auto lak eens goed laten verzorgen. Staat er nu echt goed bij. Rosa line 2.0 bling bling!
Verder van de week:
Beurtje gedaan
6C LED koplampen ingebouwd
6C stuur ingebouwd
6C achterlichten ingebouwd
2 zijdig achteruit rij licht ingebouwd
LED mistlampen ingebouwd en statisch bochten licht naar de mistlampen overgezet
Klapperende spiegels ingebouwd
Hoe heb je dat gedaan? Gaan deze automatisch aan met het starten?Mistlampen ook als dagrijlicht aangesloten.
Hoe heb je dat gedaan? Gaan deze automatisch aan met het starten?
Auto lak eens goed laten verzorgen. Staat er nu echt goed bij. Rosa line 2.0 bling bling!
Verder van de week:
Beurtje gedaan
6C LED koplampen ingebouwd
6C stuur ingebouwd
6C achterlichten ingebouwd
2 zijdig achteruit rij licht ingebouwd
LED mistlampen ingebouwd en statisch bochten licht naar de mistlampen overgezet
Klapperende spiegels ingebouwd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.