Dank je. Ik hoop het alleen zou niet weten welk gaatje dat is. In september gaat een vriend mij helpen met inbouwen. Hij is handig maar heeft van dit (electra) ook niet veel kaas gegeten.Ik heb ze op de TFL pin aangesloten op de lichtschakelaar. De lampen gaan aan als de schakelaar op nul staat en als ik hem dan op stads of dimlicht draai gaan ze uit. Deze pin zit ook bij jou op de schakelaar dacht ik.
@Ruud9N
Staat TFL op dus dat moet geen probleem zijn, overigens is het niet legaal.
Die leds wil ik ook wel, alleen de prijs. Moet je dan nog een hoogte sensor inbouwen, of werkt het oude vertrouwde hoogste stel wiel weer?Auto lak eens goed laten verzorgen. Staat er nu echt goed bij. Rosa line 2.0 bling bling!
Verder van de week:
Beurtje gedaan
6C LED koplampen ingebouwd
6C stuur ingebouwd
6C achterlichten ingebouwd
2 zijdig achteruit rij licht ingebouwd
LED mistlampen ingebouwd en statisch bochten licht naar de mistlampen overgezet
Klapperende spiegels ingebouwd
Heeft dezelfde pin belegging als de oem xenon lampen dus ook hoogte regeling via module. Maar dat zat er bij mij al opDie leds wil ik ook wel, alleen de prijs. Moet je dan nog een hoogte sensor inbouwen, of werkt het oude vertrouwde hoogste stel wiel weer?
AH, das handig om te weten.Heeft dezelfde pin belegging als de oem xenon lampen dus ook hoogte regeling via module. Maar dat zat er bij mij al op
Ja daar kan je een bekeuring voor krijgenHet is toch legaal als je maar geen andere verlichting mee voert aan de voorkant. Enige is dat de lampen er eigenlijk niet voor gemaakt zijn.
Ibifaho ,
Ga je nu al met de winterset rijden?
Zit er geen airco in de polo? [emoji14]Was het maar al winter, te warm voor mij nu.
Stiekem wel jaloers op de koplampen en klapperende spiegels zeg! En dat je hem bij iemand anders heb laten poetsen is gewoon een beetje jammer. HahaAuto lak eens goed laten verzorgen. Staat er nu echt goed bij. Rosa line 2.0 bling bling!
Verder van de week:
Beurtje gedaan
6C LED koplampen ingebouwd
6C stuur ingebouwd
6C achterlichten ingebouwd
2 zijdig achteruit rij licht ingebouwd
LED mistlampen ingebouwd en statisch bochten licht naar de mistlampen overgezet
Klapperende spiegels ingebouwd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.