Logisch! Waar heb je die koplampen vandaan? Nieuwe bij dealer of via de http!ik kan een boel, maar zodra er aan de lak gewerkt moet worden laat ik het liever door iemand met verstand doen
Logisch! Waar heb je die koplampen vandaan? Nieuwe bij dealer of via de http!ik kan een boel, maar zodra er aan de lak gewerkt moet worden laat ik het liever door iemand met verstand doen
Denk dat de kans heel erg klein is. Dan zullen ze echt de lampen eruit moeten halen o.i.d. willen ze er achter komen.En daardoor is het net illegaal. Op een DRL unit staat het ook effectief op de unit dat het voor DRL is. Dus die inscriptie mist. Als je een mierenneuker voor je krijgt kan je er wel 'problemen' mee krijgen.
Het staat in het glas ruud.Denk dat de kans heel erg klein is. Dan zullen ze echt de lampen eruit moeten halen o.i.d. willen ze er achter komen.
Klapperende spiegels? Geef er gewoon een trap tegen aan, zelfde effect.
Ander uitlaatsysteem eronder bouwen, maakt ie nog meer herrie!Net samen met de hulp van Wicko, de Ventura box ingebouwd.
Lekker 320pk en 600nm, man dat is genieten...
Nee dat verschil, wat ik de komende tijd g a uitproberen en merken, lijkt me interessant. Net een rondje van 10km gedaan en voelde dat hij in z'n 1 soepeler weg rijd, tot de 80-90km soepeler optrekt, van 80 naar 120-130 lekkerder gaat. Alles is net iets sneller en soepeler, al maakt t blok nu wel iets meer herrie als ik wat meer vraag van de auto.
Komende tijd het verbruik in de gaten houden en zo eens kijken of ik hem terug kan verdienen.
Oh en daarnet getankt, 1,023 de liter. 51,13 liter voor €52,31. Met een paar weken is het hier al onder de euro de liter. Grens NL/BE
ff vloeistoofsensor inbouwen voor de ruitenwisser..
Kabel zit erin en moet nog de sensor aan het reservoir vastmaken..
heb eigelijk niet veel zin na een nachtdienst!
oh en later mijn achterlichten vervangen voor rode cob ledjes.. ff kijken of het wat is..
fotos volgen in de avond!
Zo op de foto zie ik geen speling.
als ik er zeg maar aan trek dan komt hij wel 5CM naar buiten toe.. ze gaat morgen de brug op bij onze monteur dan weten we precies wat er aan de hand isZo op de foto zie ik geen speling.
Haha je hebt gelijk.. Auto rijden bijv [emoji14]Les 1 nooooooit na een nachtdienst dingen doen waar je bij na moeten denken dat gaat fout [emoji14]
Spreek uit ervaring
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.