Ali anti druppel/vocht.Wat is dit?
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
Ali anti druppel/vocht.Wat is dit?
Werkt dat goed? En wat doet ie met vorst?Ali anti druppel/vocht.
Is dat mooi met bochtenverlichting?
Bij de Beren geweest?Hem vol gegooid. Hij zei dat hij weer moest. Tankstation.
Heb je een linkVoorpret! Pianolak ventilatoren, radio- en aircoomlijsting besteld. Komt uit Engeland, dus nog even geduld. In de tussentijd verwacht ik morgen mijn zwarte logos! Dat wordt weer hobby-en!
heb je voor mij een linkje : -) ik wil ze ook nog bestellen!Eindelijk zwarte logo's besteld... Toch voor glanzend gegaan en niet mat, past er beter bij denk ik. Als ze binnen zijn eens monteren en gelijk de badges er af halen.
heb je voor mij een linkje : -) ik wil ze ook nog bestellen!
Die passen helaas niet op de 6CDeze zwarte glossy logo's heb ik op de auto: https://nl.aliexpress.com/item/4000415081545.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.419f6aafN69B4R
De kwaliteit valt niet tegen.
Heb je een link
Ik ben aan het neuzen geweest op ebay, alles tweedehands aangeschaft. Nieuw prijzen zijn schofterig hoog, vind ik. Helaas geen linkje dus.heb je voor mij een linkje : -) ik wil ze ook nog bestellen!
Deze zwarte glossy logo's heb ik op de auto: https://nl.aliexpress.com/item/4000415081545.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.419f6aafN69B4R
De kwaliteit valt niet tegen.
Handmatige airco omlijsting van een engelse polo past niet in de nederlandse poloIk ben aan het neuzen geweest op ebay, alles tweedehands aangeschaft. Nieuw prijzen zijn schofterig hoog, vind ik. Helaas geen linkje dus.
Dat zou jammer zijn... Maar goed, die is het makkelijkste te vinden.Handmatige airco omlijsting van een engelse polo past niet in de nederlandse polo
In mijn ervaring niet... ik kan nog steeds geen piano black airco omlijsting vinden.Dat zou jammer zijn... Maar goed, die is het makkelijkste te vinden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.