Sterkte, man!Morgen naar schade bedrijf brengen. Dus hoop overmorgen meer te weten..
Sterkte, man!Morgen naar schade bedrijf brengen. Dus hoop overmorgen meer te weten..
Precies! Je krijgt er sowieso geen spijt van! Mooi ding en gebruik CarPlay echt iedere dag.
De Flitsmeister app (nieuwste update) icm je telefoonscherm is echt goed geworden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dealer indd goedkoper.kan me nauwelijks voorstellen dat dit duurder is bij de dealer.. 22,50 + 15,00 verzenkosten hajje
Kan je google maps, spotify en flitsmeister tegelijk gebruiken?
Ik ga er volgende maand namelijk ook eentje aanschaffen.
Zo'n post verplicht je gelijk tot een betere en gedetailleerde uitlegWat aanpassingen aan de Turbo gedaan vandaag
Turbo muffler veranderd en de pijp er naar toeZo'n post verplicht je gelijk tot een betere en gedetailleerde uitleg
#teamreefblue Dikke AW man, is die van jou verlaagd ook?Black line LED achterlichten laten inbouwen door @Antera, zeer netjes gedaan!
Heb geen bochtenverlichting
Afgelopen weekend een of andere klapdebiel bij me achterop gereden en uiteraard geen briefje achterlaten -_-
nu helaas barstje in bumper en deuk.
waarborgfonds wilt niet helpen omdat ik geen getuigen heb.
Dus maar op zoek naar een spuiter of andere bumper..
Morgen gaat eindelijk na lang wachten de downpipe erop!
Zulke klootzakken zijn er helaas maar al teveel, het is mij in één jaar twee keer overkomen! Gelukkig had ik toen nog een auto van het werk dus geen kosten maar het is echt verschrikkelijk asociaal. Het vreemde is dat er ook nooit getuigen zijn!Dat mensen met zichzelf kunnen leven als ze een ander schade toebrengen
en dan gewoon doorrijden...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.