Kun je me trouwens vertellen wat het verschil tussen een Engelse en een Europese is?Handmatige airco omlijsting van een engelse polo past niet in de nederlandse polo
Kun je me trouwens vertellen wat het verschil tussen een Engelse en een Europese is?Handmatige airco omlijsting van een engelse polo past niet in de nederlandse polo
Heeft de tegengestelde vorm. Ook is dit onderdeelnummer 6C2 819 075 ipv 6C1 819 075Kun je me trouwens vertellen wat het verschil tussen een Engelse en een Europese is?
Dan heb ik inderdaad de verkeerde besteld. Bedankt voor je uitleg!Heeft de tegengestelde vorm. Ook is dit onderdeelnummer 6C2 819 075 ipv 6C1 819 075
Geen dank, succes met de zoektocht!Dan heb ik inderdaad de verkeerde besteld. Bedankt voor je uitleg!
In mijn ervaring niet... ik kan nog steeds geen piano black airco omlijsting vinden.
of anders ook te koop bij de vw dealer desnoods
Levertijd van 2 maanden als het niet langer is plus een recensie van een goede fit en een slechte fit...
Wat heb je gedaan?
Levertijd van 2 maanden als het niet langer is plus een recensie van een goede fit en een slechte fit...
Ziet er niet best uit, ongelukje gehad?
Wat heb je gedaan?
Onderweg naar Luxemburg met een groep iemand achterop gereden..
Morgen naar schade bedrijf brengen. Dus hoop overmorgen meer te weten..Oeii dat ziet er uit als een flinke schade gezien de stand van het wiel.
Weet je al wat meer info?
Succes met de afhandeling @Tygo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.