Nog niks voor m'n polo gedaan maar wel voor het forum > Premium member geworden!!!
Support your (my)polo forum!
Support your (my)polo forum!
VW
Polo 6R
1.4 BlueGT DSG
Heeft met verschillende factoren te maken, Robin reed misschien meer 130 dan 100, met airco aan op 17 inch velgen, inhalen door planken/terugschakelen.Is de tsi van de 6c dan weer anders? Ik reed gisteren zo'n 90 km waarvan 80 snelweg, de computer gaf 1:20,6 aan (4,85l / 100km)
Geen idee ik rij nooit 80 wegen. Of in ieder geval...nooit 80 op 80 wegenIs de tsi van de 6c dan weer anders? Ik reed gisteren zo'n 90 km waarvan 80 snelweg, de computer gaf 1:20,6 aan (4,85l / 100km)
80 km was snelweg, dus 110 op de ccGeen idee ik rij nooit 80 wegen. Of in ieder geval...nooit 80 op 80 wegen
Weer even gewassen en toen maar gaan touren. Rondje dijk Lelystad-Enkhuizen heel goed idee
Die heb ik toen ik de autoruiten liet tinten laten doen, is een zonneband. Wat je in plaats van dit kunt doen is even googlen op banner voorruit. Dan zul je ook wat resultaten krijgen.Waar koop je die zwarte balk (sticker?) boven op de voorruit?
Komt denk vooral door de 7e versnelling en het is ook eigenlijk 'maar' een 1.4.Grappig, met mijn GTI reed ik gister een hele poos 110 120 met een verbruik van 1 op 17 en soms 1 op 17.5, dat is niet heel slecht voor een GTI
Vind het stof ook niet fijn aan mijn elleboog inderdaad, denk alleen dat ik het niet beter zou kunnen, vind het een mooi resultaat en die rode stiksels zien er nice uitPassagierskant de deurpaneel gewrapt met leer. Verdient geen schoonheidsprijsje voor de afwerking maar zal de verbetering wel merken aan de comfort wnnr ik mijn arm heel lang moet rusten tijdens lange ritten. Op gegeven moment gaat het stof irriteren bij mijn elleboog. Wie herkent dit nog meer? En het gaat mooi samen met de rest van de interieur mods. Morgen de bestuurderkant afmaken en miss ook de stuur dichtnaaien.
Ja precies dan loopt ie continu 1900 toeren in D7 ja. En het blijft inderdaad maar een 1.4tjeKomt denk vooral door de 7e versnelling en het is ook eigenlijk 'maar' een 1.4.
Ik denk dat het ook te maken heeft dat ik geen 6e versnelling heb.Heeft met verschillende factoren te maken, Robin reed misschien meer 130 dan 100, met airco aan op 17 inch velgen, inhalen door planken/terugschakelen.
Jij reed misschien zonder airco op 15 inch voornamelijk 100 en rustig inhalen.
Het is pas goed te testen of er verschil in zit door precies dezelfde handelingen te verrichten.
Ook reed jij 90km dus langer stuk en Robin maar 30km, daar kan zomaar een andere meting uitkomen.
Nu kan ik me wel voorstellen dat de 6C 1.2 tsi een andere motor is dan de 6R en hierdoor misschien toch iets zuiniger is, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Een 1.2 TSI draait bij 130 3150 toeren en rond de 100 denk zo'n 2700/2800.Ja precies dan loopt ie continu 1900 toeren in D7 ja. En het blijft inderdaad maar een 1.4tje
Accu percentage.Het volgende zelf geactiveerd via VCDS:
- Automatische coming home lights
- Accu percentage
- Bijtankhoeveelheid
En de foutcodes gereset! Over een tijdje weer kijken of ze niet terug komen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.