Nice! Ik ben dit ook nog van plan heb jij ook een nieuwe unit gehaald voor je in je dashboard kastje?
Nice! Ik ben dit ook nog van plan heb jij ook een nieuwe unit gehaald voor je in je dashboard kastje?
Ik doe het al zolang ik mijn auto heb. Geen last mee. Wel op tijd de filters vervangen natuurlijk.Volgens mij vervuilen je benzinefilters eerder wanneer je vaak doorrijdt tot het minimum.
Wow, jaloers op de AB (ze hebben mij altijd verteld dat origineel niet achteraf kon worden ingebouwd) en op je houding. Als ik dat doe lig ik de komende maanden plat vrees ik.Gisteren samen met @joosspekloos mijn Comfort module gewisseld en sleutels ingeleerd zodat Pino (ja, da's de bijnaam van m'n Polo) eindelijk eens in de 21e eeuw terecht kwam. Nu heb ik ook eindelijk een afstandsbediening.
Ik ben te lang om mijn arm op de armsteun van de deur te leggen. Mijn arm rust altijd op de bovenkant van de deur. Nou ja, waar het raam begint. Mijn stof laat trouwens een beetje los waar jij nu leer hebt.Passagierskant de deurpaneel gewrapt met leer. Verdient geen schoonheidsprijsje voor de afwerking maar zal de verbetering wel merken aan de comfort wnnr ik mijn arm heel lang moet rusten tijdens lange ritten. Op gegeven moment gaat het stof irriteren bij mijn elleboog. Wie herkent dit nog meer? En het gaat mooi samen met de rest van de interieur mods. Morgen de bestuurderkant afmaken en miss ook de stuur dichtnaaien.
Ben ik ook van plan, helaas nog 1 ding wat in de weg staat.
Kom maar langs hoorWow, jaloers op de AB (ze hebben mij altijd verteld dat origineel niet achteraf kon worden ingebouwd) en op je houding. Als ik dat doe lig ik de komende maanden plat vrees ik.
Dit staat ook nog op mijn lijstje!Kom maar langs hoor
Vind ik goed hoor... Van tevoren wel even laten wetenDit staat ook nog op mijn lijstje!
Pas maar op met wat je zegt, voor je het weet wil iedereen hier bij je langs komen haha
@TolgaE hoop dat je em snel kan doen!Nice! Ik ben dit ook nog van plan heb jij ook een nieuwe unit gehaald voor je in je dashboard kastje?
Leuk, minimeeting bij Joos.Vind ik goed hoor... Van tevoren wel even laten weten
Laat maar zie dat de jouwe gechipt isHoe krijg je dat nou weer voor elkaar.... beter als 1 op 20 wordt het niet ookal doe ik me best met mn 1.4tdi
Kijk dat is altijd lekker even tekeer gaan op de Nürburgring .2 rondjes over de welbekende Nürburgring gereden.
Correct! Meer power, zuiniger, comfortabeler rijgedragLaat maar zie dat de jouwe gechipt is
Dan heb jij zeker de handbak? Mijn 1.2 TSI DSG doet 2700/2800 toeren bij 130 en bij 100 zo'n 2200 toerenEen 1.2 TSI draait bij 130 3150 toeren en rond de 100 denk zo'n 2700/2800.
Heb de 5 bak TSI en weet niet precies hoeveel toeren die draait bij 100/110.6 bak 1.2tsi doet bij 100 zo’n 2000 toeren. Raar dat er zo veel verschillen in lijken te zitten.
Nice die unit heb ik ook gekocht! Wachten is nog op de radio sleuteltjes die nog in china liggen. Voor de usb poort waarschuwde Rainesh mij ook voor, zal het binnenkort eens checke maar ik ben bang dat ik 'm vernachel lol@TolgaE hoop dat je em snel kan doen!
@M4YN3 yes een nieuwe unit erin geplaatst van Technisat. De 3Q0035846A , MIB 2. Daarnaast had ik een usb poort die alleen mirrorlink en android auto supportte (6c0035726c). Dat heb ik vervangen voor een 6c0035249b die carplay ondersteund. Sommige polo 6c’s vanaf 2015 heeft deze usb poort al. Maar helaas bij mij moest ie eruit.
@M4YN3 hoop dat je de juiste usb poort hebt! Mocht je in de buurt van Den Haag wonen heb ik die sleutels ook voor je. Unit is zo geswapt. Enige moet je wel ff kijken of je dezelfde dag bij Rainesh kan langsgaan. Hij woont ook in Den Haag.Nice die unit heb ik ook gekocht! Wachten is nog op de radio sleuteltjes die nog in china liggen. Voor de usb poort waarschuwde Rainesh mij ook voor, zal het binnenkort eens checke maar ik ben bang dat ik 'm vernachel lol
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.