Nog zuinigerNog zuiniger
Kan altijd erger, mijn 1.2 draait bij 130 ongeveer 4200 toerenEen 1.2 TSI draait bij 130 3150 toeren en rond de 100 denk zo'n 2700/2800.
Ik vond de koppeling juist dé perfecte plek om mijn telefoon op neer te leggen als zaklampNet maar even die houding uitgeprobeerd om het stickertje te bekijken of ik code 87 heb, nou schiet me lek. Dacht echt bij mezelf waarom heb ik een handbak.
Potver, niet eens aangedacht weet ik dat weer voor als ik weer in de breek je rug houding moetIk vond de koppeling juist dé perfecte plek om mijn telefoon op neer te leggen als zaklamp
Zo dus, stelt niet veel voor hoor!Accu percentage.
Hoe ziet dat er uit?.
In welke display zie je dat.
Post ff foto voor me
hey dat wil ik ook wel.Zo dus, stelt niet veel voor hoor!
hey dat wil ik ook wel.
heb vcds. hoe codeer ik dit?
hey dat wil ik ook wel.
heb vcds. hoe codeer ik dit?
Thnx pigeon je was me net voor! Die how-to volgen[HOW-TO][Polo 6C][VCDS] Accustatus weergeven bij uitgeschakeld contact
GertJan submitted a new resource: [HOW-TO][6C][VAGCOM] Accustatus weergeven bij uitgeschakeld contact - [HOW-TO][6C][VAGCOM] Accustatus weergeven bij uitgeschakeld contact Accustatus weergave bij uitgeschakeld contact weergeven: 1 Kies Select 2 Kies 17 – Instruments 3 Kies Adaptation...www.mypolo.nl
Zal me nickname wel veranderen in roadrunnerThnx pigeon je was me net voor! Die how-to volgen
Ja klopt! Auto moet niet op het contact staan en moet je het linker knopje onder je mfd voor 2 sec in drukken, daarna nog een paar keer zodat je accu percentage wordt weergevenna het coderen staat ie dan in me menu van me mfa?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.