wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet vandaag maar maandag de Polo AW laten chippen bij Vagtechniek. Hij had al 115pk maar zou nu ongeveer 140 moeten zijn.

Maar wat een verschil! Vooral in zijn 2 trekt ie veel sneller op.

0 naar 100 deed ik eerst in 9.5 sec maar nu in 8.3 sec. Heb er ook even filmpje van gemaakt :)

Wat is het koppeltoename? 60Nm ongeveer?
Want dat zal vooral dat optrekken een grote boost geven :)
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Niet vandaag maar maandag de Polo AW laten chippen bij Vagtechniek. Hij had al 115pk maar zou nu ongeveer 140 moeten zijn.

Maar wat een verschil! Vooral in zijn 2 trekt ie veel sneller op.

0 naar 100 deed ik eerst in 9.5 sec maar nu in 8.3 sec. Heb er ook even filmpje van gemaakt :)

Ga ik ook nog eens laten doen, kost het nu?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Niet vandaag maar maandag de Polo AW laten chippen bij Vagtechniek. Hij had al 115pk maar zou nu ongeveer 140 moeten zijn.

Maar wat een verschil! Vooral in zijn 2 trekt ie veel sneller op.

0 naar 100 deed ik eerst in 9.5 sec maar nu in 8.3 sec. Heb er ook even filmpje van gemaakt :)

wel gehoord dat het goede service is daar ik wil het ook doen maar twijfel nog over me downpipe en een coldairintake
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
Deze vandaag binnen gekregen, straks passen, dan het chroom eraf, opschuren en dan hoogglans zwart spuiten, je kan je maar vervelen he :rolleyes: :mrgreen:

Je kan die chrome lijsten losklikken en dan zwart wrappen, heb ik bij mijn vriendin haar auto ook gedaan. Dan kan je het evt weer terugveranderen en heb je geen last van steenslag!E6B75BFB-AD3D-4E4E-9232-D33B0DC0D072.jpeg
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Vandaag eindelijk met de stuurbekleding begonnen. Ben nu al super blij met hoe het eruit komt te zien. Geperforeerd leder voelt super fijn aan in de hand. Sportieve uitstraling en beter grip comfort. De stukjes om de 3 spaken heen moet ik nog afwerken. Ik heb bedacht dat het beste manier omd dat te doen is met 2 naalden tegelijk van beide zijden aantrekken anders kom je niet goed uit. Heb ik ook ff snel tussendoor van geleerd. En er zitten ook 2 naalden in de Kit dusja waarom niet. Dus morgen dan nog even afwerken, voor nu even naar de McDrive voor een ijsje endan kan ik het verschil echt voelen :mrgreen:

P.s. heb uiteindelijk 2 uurtjes over gedaan voor dit resultaat. Ik gok nog een uurtje om de spaken zo goed mogelijk af te werken.
 

Bijlagen

  • 20200530_191824.jpg
    20200530_191824.jpg
    7.1 MB · Weergaven: 57
  • 20200530_191857.jpg
    20200530_191857.jpg
    7.6 MB · Weergaven: 56
  • 20200530_192350.jpg
    20200530_192350.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 55
  • 20200530_194156.jpg
    20200530_194156.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 58
  • 20200530_204746.jpg
    20200530_204746.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 58
  • 20200530_211616.jpg
    20200530_211616.jpg
    1,022.5 KB · Weergaven: 57
  • 20200530_211545.jpg
    20200530_211545.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 56
  • 20200530_211445.jpg
    20200530_211445.jpg
    1 MB · Weergaven: 60
  • 20200530_211556.jpg
    20200530_211556.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 60
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
20200531_134237.jpg

Dit probleem maar eens opgelost met echte Belgische Euro98 E5. Scheelt zo maar even € 13,50. Ging 50 liter in mijn 45 liter tank terwijl er volgens de meter nog inzat.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!