Die was er al hoor.Ik voel een How-To aankomen!
Lekker ben benieuwd
GefeliciteerdWederom een goede wasbeurt gegeven. Was gratis bij Washin7 vanwege mijn verjaardag en dat is nooit weg.
Gefeliciteerd!Wederom een goede wasbeurt gegeven. Was gratis bij Washin7 vanwege mijn verjaardag en dat is nooit weg.
Wederom een goede wasbeurt gegeven. Was gratis bij Washin7 vanwege mijn verjaardag en dat is nooit weg.
Gefeliciteerd!Wederom een goede wasbeurt gegeven. Was gratis bij Washin7 vanwege mijn verjaardag en dat is nooit weg.
Dan heb je daar je antwoord haha.
Als ik rij zoals jij jezelf nu omschrijft dan rij ik al snel 1 op 13.
Voor mij werkt het de laatste tijd om het verbruik van je rit op je scherm te zetten.
Ik maak er soort een sport van om zo zuinig mogelijk te rijden de laatste tijd.
Moet wel zeggen dat ik wel echt verschil merk in euro 95 en V-power.
Ik rij echt aanzienlijk langer op een V-power tank dan de euro 95.
Een auto die voor 95 gemaakt is heeft in principe geen voordeel aan 98, (als alle 2 gewoon e5 is dan). E5 is in mijn ogen dan wel weer beter als e10Is 98 echt beter dan 95? Waar merk je dat door...behalve ls je moet betalen
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Ik neem vanavond een borrel
Proficiat Ruud !
Dank jullie wel en proost FFA.Gefeliciteerd!
Ik zeg ja maar dan heb ik het over Euro95 E10 en Euro98 E5. In mijn geval door een beter verbruik en ik heb het gevoel dat hij wat beter loopt. Misschien placebo maar alleen met het lagere verbruik ben ik ook al tevreden.Is 98 echt beter dan 95? Waar merk je dat door...behalve ls je moet betalen
Je rijdt zuiniger met 98 E5 dan 95 E10 dus die kosten heb je er dan al zo goed als uit. Dus minder vaak naar tankstation.Is 98 echt beter dan 95? Waar merk je dat door...behalve ls je moet betalen
Is 98 echt beter dan 95? Waar merk je dat door...behalve ls je moet betalen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.