Nog wel even een vraagje, weet iemand waarom het navigatiescherm in "nachtmodus" gaat als de lampen aangezet zijn? aangezien ik altijd met lampen aan rijd, is dit best hinderlijk. Overdag is het beeld dan bijna niet zichtbaar...
Nog wel even een vraagje, weet iemand waarom het navigatiescherm in "nachtmodus" gaat als de lampen aangezet zijn? aangezien ik altijd met lampen aan rijd, is dit best hinderlijk. Overdag is het beeld dan bijna niet zichtbaar...
Oké ik ben eruit, mijn mistlampen moeten ook getint worden haha. Heb je voor mij toevallig een adresje?
nou, das dan weer kek geregeld door die Steve Jobs zeg! pfff... blijkt wel weer dat "kaarten" het daglicht niet kan verdragen whaha! maar mn next upgrade is inderdaad wel een goed idee! zit ook nog te denken aan een camera
Maar 1 ding per keer!
Ziet er top uit!Maandag bij @dov langs geweest voor een RCD330+!
Na een keuze gemaakt te hebben tussen de RCD330 en de RCD330+ samen de radio gemonteerd en de parrot gedemonteerd (EINDELIJK REVENCE OP DAT K*$ding!) ik ben één blije meneer!
Auto van 2013 naar 2020 gebracht met 1 simpele investering!
@dov bedankt voor je service man!
Ik geloof dat je dat in de instellingen in CarPlay kunt instellen, in ieder geval kun je het thema "donker" of "licht" instellen. Of is er geen instelling in je radio zelf die alleen als de lichtsensor merkt dat het donker is het scherm dan pas op nachtmodus gaat? Ik weet dat de RNS510 uit de transporter van mijn vader dit wel doet. Overdag kun je handmatig de verlichting aanzetten, en blijft het scherm gewoon helder op "overdag" modus, pas wanneer het daadwerkelijk donker wordt buiten gaat het scherm ook op nachtmodus.Nog wel even een vraagje, weet iemand waarom het navigatiescherm in "nachtmodus" gaat als de lampen aangezet zijn? aangezien ik altijd met lampen aan rijd, is dit best hinderlijk. Overdag is het beeld dan bijna niet zichtbaar...
Oké ik ben eruit, mijn mistlampen moeten ook getint worden haha. Heb je voor mij toevallig een adresje?
App me maar ff !!!Oké ik ben eruit, mijn mistlampen moeten ook getint worden haha. Heb je voor mij toevallig een adresje?
Ja? Droge folie per meter kost duurder dan voor hoeveelcikchet heb latenndoen manZelf doen joh, eitje
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.