Die komt alleen beter uit de verf als je ook op 98 hebt laten tunen
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Voor de tuning maakt het niet uit, voor jouw motor wel!Dat is die niet. Dus jij denkt dat 95 of 98 voor mij nies uitmaakt @Rosinfield
Ik heb dit jaar ook voor het eerst eens 98 E5 getankt en vind de motor zeker wat beter lopen en wat beter reageren, vergeleken met 95 E10.Heb je al eens geprobeerd met je polo dan?? Ik blijf van mening dat mijn polo rustiger en soepeler loopt op 98 tuurlijk heeft het ethanol gehalte er ook mee te maken en div. additieven die zijn toegevoegd aan de brandstof. Staat niet voor niks in het instructie boekje van de polo dat goede additieven de motor soepeler laat draaien.. E10 zou dat wel niet hebben blijkbaar
Beetje te hard gereden?dashboard lampjes laten uitlezen was iets met de stuurhoek. En mijn Polo krijgt nu 2 maanden rust.. Roze pasje is weg
2 maanden.... waaromdashboard lampjes laten uitlezen was iets met de stuurhoek. En mijn Polo krijgt nu 2 maanden rust.. Roze pasje is weg
Zooo das niet zo mooi.dashboard lampjes laten uitlezen was iets met de stuurhoek. En mijn Polo krijgt nu 2 maanden rust.. Roze pasje is weg
Au162 met de laser op de A2
Dat is bij een 9N(3) geen overbodige luxe. Als het dak nat is dan stroomt het water zo naar binnen.Eindelijk deze kunnen vinden voor 5deurs en ooknog eens redelijke prijs! Team HEKO windschermpjes. Snelle installatie en ziet er nice uit. Nu kan ik altijd me ramen op een kiertje laten.
Daar heb ik dan weer geen last van Nu moet ik zeggen dat ik dat liever zou hebben dan constant te denken dat de fluitketel nog op het vuur staat #windgeruisDat is bij een 9N(3) geen overbodige luxe. Als het dak nat is dan stroomt het water zo naar binnen.
Misschien moet je gewoon ff wat harder rijden, kom je net op een niet meer hoorbare toonhoogteDaar heb ik dan weer geen last van Nu moet ik zeggen dat ik dat liever zou hebben dan constant te denken dat de fluitketel nog op het vuur staat #windgeruis
Nog harder en dan heb ik 3 deuken in m’n motorkapMisschien moet je gewoon ff wat harder rijden, kom je net op een niet meer hoorbare toonhoogte
Die snap ik even niet.Nog harder en dan heb ik 3 deuken in m’n motorkap
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.