Een 3 cilinder die van onderaf 3 deuken maken doordat ze allemaal exploderen ?Die snap ik even niet.
VW
Polo 6R
1.4 BlueGT DSG
Een 3 cilinder die van onderaf 3 deuken maken doordat ze allemaal exploderen ?Die snap ik even niet.
3 cilinderDie snap ik even niet.
Daar heb ik dan weer geen last van Nu moet ik zeggen dat ik dat liever zou hebben dan constant te denken dat de fluitketel nog op het vuur staat #windgeruis
Denk inderdaad 56mm man, want het naafgat is zowat net zo groot aan de binnenkant als aan de buitenkant, die van mn oude velgen waren een stuk kleiner.@Jf472s Ik heb ze al eerder bij onderstaande verkoper gekocht. Ik geloof dat je 56mm nodig hebt. Wel even nameten voordat je besteld. Mooie velgen heb je Na het verlagen wel de auto laten uitlijnen?
≥ Volkswagen VW naafdop naafdoppen naafkap 56, 65 of 70mm - Accessoires | Wieldoppen - Marktplaats.nl
1 set (4 stuks) volkswagen naafdoppen, naafdiameter 56, 65mm of 70mm. € 12,73 per set, inclusief verzendkosten. Betalen via ideal. 7L6 601 149b 3b7 601 171 passend op originele vw velgenlink.marktplaats.nl
Sorry, té enthausiast?Je bent er helemaal ondersteboven van! Veel plezier er mee.
Ik heb dus geprobeerd om mijn oude naafkapjes over te zetten maar ze vielen er zo doorheen hahaha, ze zijn echt een flink stuk kleiner man@Jf472s Heb je ze gepast of opgemeten? Mijn eerste indruk is dat de naafdopjes van je oude velgen dezelfde maat zijn.
Meten is weten! Succes.@Sal Misschien heb ik toch 65mm nodig dan als ik er over nadenk aangezien die oude originele volkswagen velgen en kapjes zijn
nee hoor, geintje nav de plaatjesSorry, té enthausiast?
Ik had laatst 1 op 20.9 met E10, nu heb ik wel een iets zuinigere motor dan jou.In woon werk verkeer maak ik er ook een sport van om zo zuinig mogelijk te rijden.
Zuiniger over 47km dan 3.9L/100KM heb ik niet kunnen halen! ( Gewoon overal de snelheid rijden die je mag)
Ik tank al sinds februari 2020 E5 brandstof tegenwoordig dus de EUR98E5 vaak zonder ethanol en dat bevalt mij uitstekend laatst een vebruik gehaald van 1 op 21.9!! EUR95E10 is gewoon troep!
Ik zou sws EUR98E5 tanken als je een Polo (AW) hebt met turbo motor
Ik had laatst 1 op 20.9 met E10, nu heb ik wel een iets zuinigere motor dan jou.
Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met omstandigheden op de weg en andere factoren.
Staat zelfs in de handleiding om met een halve tank te rijden dan met een volle tank ivm zuiniger rijden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.