Ik heb hem al een tijdje, maar die 3M tape zou ik niet op vertrouwen, ben er al 1 kwijtgeraakt. Ik heb hem vastgeschroefd met kleine schroeven met ringen.Besteld bij Wish , zit een rand 3m tape op, even de bumper goed ontvetten en bij de lip 5mm over de hele lengte afknippen, anders komt tie tegen je onderplaat aan.
Ach het is een probeersel, we zien het welIk heb hem al een tijdje, maar die 3M tape zou ik niet op vertrouwen, ben er al 1 kwijtgeraakt. Ik heb hem vastgeschroefd met kleine schroeven met ringen.
Ik heb haar de nodige ondersteuning gegeven hoorSlavendrijver, ik weet uit ervaring wat een kut werk dat is
Zoooo na een vruchtbaar weekend zit het er eindelijk allemaal op en in.
-Alle interieur verlichting aangepast naar LED
-Voetverlichting voor en achter, aangesloten op de auto-light stand, springen dus aan wanneer donker. Relais ertussen zodat ie ook werkt met ontgrendelen/deur openen. Kleur is wit, op de foto's lijken ze erg geel.
-Twee USB poorten achterin voor de passagiers. OEM usb module van een tiguan gebruikt.
Jup! erg kundige vakman! in de eindfase kostte het hem 1 torx schroevendraaier die plots kwijt was, maar mocht de pret niet drukken.Dat heb je er netjes in laten maken
is gewoon een polo 6C standaard dimmende spiegelmooie spiegel, van welk model komt dit af?
US lights bestellen? Dit is gewoon te coderen met vcds/obdeleven. Kost een stuk minder en is (mits goed gecodeerd) een stuk minder storingsgevoelig dan met je draden te kloten.en nu nog de US lights bestellen
Strakker. Is die plug and play jongeman?is gewoon een polo 6C standaard dimmende spiegel
Nee die heeft een ander voetje dan de 6R (rond vs vierkant). Maar de auto had standaard een niet-dimmende spiegel dus dan kun je die ronde mount erop lijmen. Wel eerst even een doekje erover halen natuurlijkStrakker. Is die plug and play jongeman?
Hahaha, altijd eerst een doekje!Nee die heeft een ander voetje dan de 6R (rond vs vierkant). Maar de auto had standaard een niet-dimmende spiegel dus dan kun je die ronde mount erop lijmen. Wel eerst even een doekje erover halen natuurlijk
US lights bestellen? Dit is gewoon te coderen met vcds/obdeleven. Kost een stuk minder en is (mits goed gecodeerd) een stuk minder storingsgevoelig dan met je draden te kloten.
Op een 6R krijg je dat niet geregeld, met VCDS.US lights bestellen? Dit is gewoon te coderen met vcds/obdeleven. Kost een stuk minder en is (mits goed gecodeerd) een stuk minder storingsgevoelig dan met je draden te kloten.
Op een 6R krijg je dat niet geregeld, met VCDS.
Ik zag onder je bericht staan Polo 6R 110pk dus vandaar dat ik er vanuit ging dat je een 6R had. Op een 6C kan het wel.Ik heb denk ik de 6C (RDW staat 6c). Hij kon het met VCDS wel aanzetten..
(zie hier voor mijn auto).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.