Ja klopt! Bij de ANWB vandaan. Werkt perfect.Is dat de tolbadge van de anwb? Werkte dat een beetje?
Ja klopt! Bij de ANWB vandaan. Werkt perfect.Is dat de tolbadge van de anwb? Werkte dat een beetje?
Dat is waar, als je het niet zelf kunt coderen is dat inderdaad wel makkelijker.Klopt echter blijft hij altijd aan en komt niet door APK. Dan moet ik weer langs om dit uit te zetten. En zover ik het weet is het verboden om zo te rijden? Met een module kan je altijd zelf aan/uit zetten dankzij de afstandbediening.
Ziet er top uit! Duur geweest?
Thanks! Iets meer dan 1k, inclusief parkeersensoren en spuitwerk (dus ook hoogglans zwarte delen).Ziet er top uit! Duur geweest?
Ik had het ook en het plakte goed wanneer ik voordat ik er het erop plakte de tape even warm maakte met de fohnAch het is een probeersel, we zien het wel
Eindelijk eindelijk eindelijk, heeft ie de stap durven te wagen en het is heeeeeeel dik deze kleurVandaag m'n remklauwen (weer) een ander kleurtje gegeven, van geel, naar rood en nu... *tromgeroffel* turquoise
Verder met hulp van @Red-Line mijn hoogglans zwarte spiegelkappen gemonteerd!
Geen nieuwe oliering en pakking. Breng em weg woensdag.Heb je wat gedaan dat dit veroorzaakt heeft? Olie verversen en geen nieuwe oliering bijvoorbeeld?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.