Jeetje, wat had je lang gespaard!Klein beetje stof weggehaald
Jeetje, wat had je lang gespaard!Klein beetje stof weggehaald
Jeetje, wat had je lang gespaard!
Volgende keer met alle ramen open op de snelweg, blaast alle stof zo je auto uitDat viel eigenlijk wel mee.
Denk omdat ik vaak het het dakraam open rij en hier bij kantoor ook zo parkeer onder een boom.
Ach, het is in elk geval weer zwart in plaats van grijs
Even een hartje voor je kenteken houder ❤❤
Het lijkt wel (licht)blauw
Het misstaat niet, vind ik
Het lijkt op hoogglans wit, en je auto is ook hoogglans wit, goed wassen dan zie je er niets vanVolkomen eens, al ga ik me hier mateloos aan storen. We gaan het zien
Het lijkt op hoogglans wit, en je auto is ook hoogglans wit, goed wassen dan zie je er niets van
@JayS Misschien dat deze beter is.God zegen de greep
@JayS Misschien dat deze beter is.
VW Rear Badge Insert - Candy White
Fill up that Volkswagen rear badge with paint-matching Candy White and add a subtle yet epic design element for an OEM+ aesthetic. And, since we make all of our goods using top-shelf materials with unrelenting craftsmanship, that rear badge will look 100 for years to come. Inlays are five-piece...kliimw.com
Zou wel voor underlay gaan, dan weet je zeker dat het goed past.
Hier link naar youtube
Denk het wel ja, verzenden is wel duur geloof ik.Verschepen dezen wel naar Nederland?
Denk het wel ja, verzenden is wel duur geloof ik.
Wel ff checken welke kleur wit je moet hebben, ze hebben drie soorten geloof ik.
Maar daarover zal ik ze dan contacten.
Ja dat dacht ik al. Dan zelf wrap kopen en dit in de kleur juiste kleur spuiten. Als je het later weer eraf wilt halenEven gekeken. 12 dollar verzendkosten. Vind ik redelijk heftig.
Toevallig gisteren ook besteld!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.