Niet sinds vandaag maar vorige week, werkt ook bij mij het kantelen van de rechterspiegel naar behoren. Was idd een kwestie van een software update
als je hem in de R zet?
Mijne doet dit ook niet..
Volkswagen
Polo AW
GTI | 275pk, 450nm
Niet sinds vandaag maar vorige week, werkt ook bij mij het kantelen van de rechterspiegel naar behoren. Was idd een kwestie van een software update
ja nu wel; kwestie van software update dus
Hij deed het wel soms, maar ging dan niet weer terug meestal
Heb je elektrisch inklapbare buitenspiegels?als je hem in de R zet?
Mijne doet dit ook niet..
Is allemaal waar inderdaad maar de politie doet niet moeilijk over "bijvangst". Zolang je de beelden maar niet online publiceert (waarop mensen herkenbaar zijn) is er over het algemeen niet zo'n groot probleem. Ja het "mag niet" maar zolang je geen klachten krijgt van buren is er niets aan de hand.
Sterker nog je kunt je camera's registreren en daarmee de politie helpen mocht er ooit wat gebeuren in de buurt (wat ik iedereen zou aanraden). Zie hier.
De politie zegt dit er ook nog over:
U mag alleen opnamen maken met als doel persoonlijke eigendommen te beschermen en niet om de privacy van mensen, dieren, goederen te schenden. Maar als u bijvoorbeeld uw carport in beeld heeft en daarbij is het onvermijdelijk een deel van de stoep in beeld te hebben, is dit wel toegestaan. Enige overlap is namelijk soms onvermijdelijk.
Klopt. En dat vind ik dus precies zo doodeng aan deurbelcamera's. Hoe populairder die dingen worden, hoe minder anoniem je over straat kan, want vooral bij voordeuren die gericht zijn op de openbare weg ontkom je er niet aan om die ook te filmen. Dat je die camera's bij de politie kan registeren vind ik helemaal van de pot gerukt; zo wakker je een politiestaat wel aan ja. Dan kan de politie wel niet zoveel problemen hebben met dit soort camera-bewaking, dat zegt mij helemaal niets. De politie heeft namelijk sowieso niet zo heel erg veel op met privacy.
Dit wordt ten sterkste afgeraden je naam komt in het Politie straf dossier, als getuigen dit gaat je allemaal ellenede kosten, beter kan je camera niet aanmelden bij de Politie laatst nog een artikel gelezen, dat man met dood is bedreigt omdat hij camera beelden had vrijgeven aan de Politie en dat de Politie dat kenbaar had gemaakt in het strafdossier.De camera's worden geregistreerd voor het geval dat er wat gebeurd, de politie kan dan beelden opvragen en die kunnen dan vrijwillig overhandigd worden. Het is niet zo dat de politie de hele tijd met je camera mee kan kijken ofzo, je geeft alleen aan dat je er eentje hebt en wat er ongeveer in beeld komt. Als er dan een ernstige misdaad gepleegd wordt in de buurt en de politie vraagt om hulp kun je overwegen om de beelden te overhandigen. Niets politiestaat maar burgerplicht.
Op deze manier heb ik al een inbreker laten opsluiten voor een aanzienlijke periode...
Overigens ben ik groot voorstander van privacy, echter heb je buiten op straat geen verwachting van privacy. Privacy heb je thuis of op eigen grond. Buiten kan en mag iedereen je filmen zonder toestemming zolang ze dat maar niet publiceren.
Ok, laatste wat ik ervan zeg in dit topic, iets met vervuiling enzo.De camera's worden geregistreerd voor het geval dat er wat gebeurd, de politie kan dan beelden opvragen en die kunnen dan vrijwillig overhandigd worden. Het is niet zo dat de politie de hele tijd met je camera mee kan kijken ofzo, je geeft alleen aan dat je er eentje hebt en wat er ongeveer in beeld komt. Als er dan een ernstige misdaad gepleegd wordt in de buurt en de politie vraagt om hulp kun je overwegen om de beelden te overhandigen. Niets politiestaat maar burgerplicht.
Op deze manier heb ik al een inbreker laten opsluiten voor een aanzienlijke periode...
Overigens ben ik groot voorstander van privacy, echter heb je buiten op straat geen verwachting van privacy. Privacy heb je thuis of op eigen grond. Buiten kan en mag iedereen je filmen zonder toestemming zolang ze dat maar niet publiceren.
Breekt wel lekker
Je zag de A45s en dacht, bekt lekker wil ik ook?
Welke A45sJe zag de A45s en dacht, bekt lekker wil ik ook?
Hoort die splitter zo'n knik te hebben in het midden?
Nee hoort die niet te hebben. Maar dat zal later nog opgelost wordenHoort die splitter zo'n knik te hebben in het midden?
Nice! Ziet er meer uit als een R-line bumper nu
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.