wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Sticker erop (ook niet legaal ivm politie). Maar het past wel bij de koplampen. Die ook niet helemaal legaal zijn Stick Out Tongue

Stickers zijn van de kentekenplaat sinds 10:15 vanochtend, kwam oom agent tegen die wel schappelijk was.

Verders vandaag:

20200815_183049.jpg20200815_183046.jpg

Wie niet waagt, wie niet wint!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nieuwe achterlichten met dynamische knipperlichten gemonteerd. Het is Plug & Play en zelfs ik ben er maar 20 minuten mee bezig geweest! De knipperlichten zijn rood, maar ik vind dat wel gaaf en het mag van de RDW! Big Grin

2020-08-15-2.jpg2020-08-15-3.jpg2020-08-15-4.jpg

Filmpje posten lukte mij helaas niet, vandaar dan maar deze 3 foto's.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Jorie
Vandaag nieuwe achterlichten met dynamische knipperlichten gemonteerd. Het is Plug & Play en zelfs ik ben er maar 20 minuten mee bezig geweest! De knipperlichten zijn rood, maar ik vind dat wel gaaf en het mag van de RDW! Big Grin

2020-08-15-2.jpg2020-08-15-3.jpg2020-08-15-4.jpg

Filmpje posten lukte mij helaas niet, vandaar dan maar deze 3 foto's.
Ziet er toed uit !
Heb je miss ook een foto hoe ze er s’avonds bij staan? Overweeg om ze ook te nemen :)
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
Vandaag nieuwe achterlichten met dynamische knipperlichten gemonteerd. Het is Plug & Play en zelfs ik ben er maar 20 minuten mee bezig geweest! De knipperlichten zijn rood, maar ik vind dat wel gaaf en het mag van de RDW! Big Grin

2020-08-15-2.jpg2020-08-15-3.jpg2020-08-15-4.jpg

Filmpje posten lukte mij helaas niet, vandaar dan maar deze 3 foto's.
Je kabels goed wegwerken! Kunnen warm worden in dat gat erachter :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
Waar heb je dat laten doen en wat was je kwijt :)
Autowas Waardenburg. Erg vriendelijke mensen die eerlijk zijn en echt topwerk leveren. Voor dit klusje vroegen ze €120,- en was in een aantal uur klaar.

binnenkort gaat ze een pakket aanbieden met intensief polijsten + glasscoating (en interieur cleaning) voor €400. Dus dat wil ik wel een keer gaan uitproberen Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!