wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag maar eens verder gegaan met mijn projector retrofit koplamp projectje. Gaat nogal wat meer tijd in zitten dan ik dacht, aangezien ik een H7 projector wilde i.p.v. de standaard H1/xenon kits. Daarnaast was het openmaken van de koplamp dramatisch, want de Hella variant van de 9N3 koplamp gebruikt permafix in plaats van butyleen... Nu maar hopen dat ik niets verklooiIMG_8159.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Vandaag maar eens verder gegaan met mijn projector retrofit koplamp projectje. Gaat nogal wat meer tijd in zitten dan ik dacht, aangezien ik een H7 projector wilde i.p.v. de standaard H1/xenon kits. Daarnaast was het openmaken van de koplamp dramatisch, want de Hella variant van de 9N3 koplamp gebruikt permafix in plaats van butyleen... Nu maar hopen dat ik niets verklooiIMG_8159.JPG

leuk project! Waarom niet gelijk d2s projecten er in? Dan heb je zoveel keuze in welke lampen je plaatst. Of morimoto mled 2.0.
Ik heb zelf m’n oem xenon lampen voorzien van nieuwe projectoren, met d3s oem lampen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
leuk project! Waarom niet gelijk d2s projecten er in? Dan heb je zoveel keuze in welke lampen je plaatst. Of morimoto mled 2.0.
Ik heb zelf m’n oem xenon lampen voorzien van nieuwe projectoren, met d3s oem lampen.
Ik heb toevallig +- een half jaar geleden peperdure Osram H7 LED’s gekocht, dus daarom de keuze om heul moeilijk te doen en een H7 3” projector in te bouwen. De projectoren komen trouwens van ome Ali, heb ze getest en werken erg goed :)
 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r
Paar dagen geleden melding rechter drl defect en ja hoor, nog maar 1 led deed het nog. Waar ik ze gekocht had, verkocht ze niet meer ivm keurmerk en politie etc etc. Dus bij een ander besteld, eerst postnl die een dag uitliep en net binnen gekregen. Dus uitgepakt en dacht al, korter en met rode accenten. Blijken ze dus de rode versie gestuurd te hebben :poop:. Morgen sturen ze de juiste, hoop ik....

Staat wel grappig

20200813_175627.jpg


Vandaag de nieuwe zending gekregen en whoohoo, weer de verkeerde gestuurd, weer rood...... man man man :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop:

Maar weer gemaild en letterlijk erin gezet of iemand mijn order wil afhandelen die niet kleurenblind is.
 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N, Allison6R en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!