Stap je over?Niet voor de Polo, maar voor de Golf...
Een afspraak gemaakt bij Van Mossel om een proefrit te maken in een mooie Golf GTI
Geen slechte keuze....
Een golf gti
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Stap je over?Niet voor de Polo, maar voor de Golf...
Een afspraak gemaakt bij Van Mossel om een proefrit te maken in een mooie Golf GTI
Nee nee, de Polo blijft. Huidige Golf 5 is na 300xxx km aan vervanging toe (best veel voor een benzine)Stap je over?
Geen slechte keuze....
Een golf gti
ik vind het wel wat hebben die elektrischetijds mast.. dus miss gewoon het paaltje met bordjes om slijpenik zou ff 10 meter achteruit rijden zodat dat lelijke bordje en die telegraafpaal er niet op staan
haha nee ik wil er een minimalistische op, alleen zo'n dun zwart randje.Ik mis een Mypolo.nl kentekenplaathouder
Naar de dealer gereden en met succes onderhandeld over een upgrade naar de T-Roc!
De Polo is qua ruimte toch redelijk tegengevallen. Wanneer de kinderwagen en luiertas er in liggen, moeten de boodschappen al op de achterbank liggen.
Hopende dat we er in slagen om volgend jaar een tweede kindje op de wereld te zetten, hebben we nu al de keus gemaakt om stap groter te gaan.
Grote complimenten naar PON voor de flexibiliteit. Na de situatie uit te hebben gelegd kregen we een heel scherp aanbod om het contract af te kopen (hadden nog 3 jaar te gaan). En doordat de leaseprijzen ten opzichte van het moment dat we de Polo kozen lijken te zijn gedaald, betalen we slechts 20 euro meer per maand voor de T-Roc.
De T-Roc is besteld en zou begin januari moeten worden geleverd!
Plaatje bij het praatje:
Voor de geïnteresseerden zet ik komend weekend een set Gloss Black 17” Borbet Y velgen met hagelnieuwe winterbanden en de all-weather mattenset + kofferbakmat te koop.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.