Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat je overal in komt!Eind juli met de Polo naar Schotland gereden, beviel zo goed dat tripje dat ik gisteren maar spontaan heb besloten om vandaag naar Zweden te rijden voor een paar dagen. De route DE, Denemarken - Malmo bevalt tot nu toe erg goed!
In Zweden is (bijna) alles open, advies is om afstand te houden maar merk voor de rest maar weinig van het virus hier. Voelt heel gek eigenlijk. Ik ben ook een van de weinigen met een mondkapje op de drukke plekken.Ik hoop dat je overal in komt!
Ik ben ook een van de weinigen met een mondkapje
De tweede foto, degene in de wasbox zelf. Dit om twee redenen, als eerste zie je de viezigheid net onder de achterklep dus op het vlakke gedeelte van de bumper. De tweede reden is omdat de eerste foto is genomen bij de stofzuigers. Het lijkt eerder dat je hem daar hebt gewaxed dan in de wasbox zelf. Maarrrr ziet er weer blinkend uitHeb m gewassen en gewaxed. Tussen de foto's staat een before foto, aan jullie om te bepalen welke dat is. Als jullie weinig verschil zien dan ligt het of aan mij, of aan de lakkleur dat viezigheid weinig opvalt![]()
De tweede foto, degene in de wasbox zelf. Dit om twee redenen, als eerste zie je de viezigheid net onder de achterklep dus op het vlakke gedeelte van de bumper. De tweede reden is omdat de eerste foto is genomen bij de stofzuigers. Het lijkt eerder dat je hem daar hebt gewaxed dan in de wasbox zelf. Maarrrr ziet er weer blinkend uit
Lekker jongen!Éindelijk de oorzaak van het ondraaglijke windgeruis en gefluit gevonden; De antenne...
Vraag me niet waarom, maar de antennevoet (de originele notabene) veroorzaakte het mega storende geluid. Na zo’n haaienvin van ome Ali erop te hebben geplakt heb ik k***e ontvangst, maar daar hebben ze digitale radio voor uitgevonden, en nu hoef ik mezelf niet doof te maken met muziek om anders gek te worden van het irritante geruis
![]()
Wij hebben sinds deze week een “krasstraat” op de zaak, maar ik durf het toch niet haha.Door de krasstraat gereden vandaag
(Geen tijd en geen zin om het zelf te doen...)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.