Leuk! Mooie bakkies ook, altijd leuk om te oriënteren en met een waslijst aan potentiele mods naar huis te rijden
@Rainesh geldt dit alleen voor tsi of ook fsi?Eigenlijk niet vandaag, maar al een tijd geleden.
Na een vreemde storing ben ik bij Rainesh geweest. Hij heeft de polo uitgelezen en kwam tot de conclusie dat de auto nog een aantal softwarematige fabrieksupdates miste. Bijv die van de modificatie aan de turbo actuator. Sinds de update sowieso geen storingen meer gehad. Maar de auto is vooral een stuk zuiniger geworden. Ik haal nu regelmatig 1:18 of bijna 1:19. Voorheen was ik tevreden met 1:16,5 zeker omdat ie ook wel eens 1:15 deed.
Dus misschien beter laat dan nooit.
Iedereen met een 1.2tsi misschien je software even laten checken en eventueel updaten!
Ok, dacht misschien is er ook een update voor de fsi blokken om de auto nog zuiniger te laten rijden.Aangaande de update voor de turbo actuator gaat dit alleen op voor de tsi.
Voor FSI blokken zijn er ook updates. Of ze zuiniger gaan lopen, niet altijd. Maar updates zijn er wel vaak.Ok, dacht misschien is er ook een update voor de fsi blokken om de auto nog zuiniger te laten rijden.
Kan je mij hierover meer informatie sturen?Voor FSI blokken zijn er ook updates. Of ze zuiniger gaan lopen, niet altijd. Maar updates zijn er wel vaak.
Wat wil je weten? Want het verschilt natuurlijk per motorregelapparaat wat voor updates er zijn. Heb je de auto een keer uit laten lezen?Kan je mij hierover meer informatie sturen?
Bedoel je daarmee de bcm? Ik heb de 087, maar zelf geen uitleesapparaat. Wel heb ik al aanpassingen laten doen. Ik was benieuwd of er met een update winst te behalen viel betreft de zuinigheid.
Nee heb ik niet helaas. Ik moet maar eens kijken voor een uitleesmodule.Nee, bcm is heel wat anders....heb je nog een lograpport van je auto?
Nieuw stuurtje geïnstalleerd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.