BlacklineHeb jij Black-Line achterlichten of gewoon 'normale' Led achterlichten van het Led pakket? Lijken donkerder dan mijn led achterlichten namelijk.
Paint 3D jonguh!Eerlijk gezegd, viel jouw kenteken meer op dan dat logo
Goed ge-edit wel, dacht eerst dat het een custom kentekenplaat was, maar zag een deukje en kentekenplaatkenmerk dus zal wel photoshop zijn
Daar is al een topic over:De krasstraat Goed gevonden!!! Maar is dat niet een beetje verleden tijd? ik heb eens gelezen dat je tegenwoordig beter door de wasstraat kan rijden, dan het zelf te doen; minder kans dat je de blubber lekker in de lak krast met je spons... en die ouwe harde borstels hebben bijna overal wel plaatsgemaakt voor die heerlijk zachte lappen. Of hebben jullie speciale wasrituelen? Die wil ik wel weten dan!
De krasstraat Goed gevonden!!! Maar is dat niet een beetje verleden tijd? ik heb eens gelezen dat je tegenwoordig beter door de wasstraat kan rijden, dan het zelf te doen; minder kans dat je de blubber lekker in de lak krast met je spons... en die ouwe harde borstels hebben bijna overal wel plaatsgemaakt voor die heerlijk zachte lappen. Of hebben jullie speciale wasrituelen? Die wil ik wel weten dan!
Welke klei gebruik jij en is dit moeilijk om te doen? Ik las ooit dat je met kleien ook krassen kunt veroorzaken of swirls. Collinate super spul!!Gewassen, gekleid en in de Collinite 845 gezet.
Wat is dat voor bijzondere band?
Met kleien krijg je idd micromarring aka krassen. Is maar net hoe "autistisch" je bent, of dat die recent is gepoetst... Als de auto al jaren niet gepoetst is, zal het niet meer schade doen dan die huidig is..Welke klei gebruik jij en is dit moeilijk om te doen? Ik las ooit dat je met kleien ook krassen kunt veroorzaken of swirls. Collinate super spul!!
De vorige keer heb ik het gedaan met klei van Meguiars maar nu, als test, met een kleihandschoen (deze is van Ali, de blauwe)Welke klei gebruik jij en is dit moeilijk om te doen? Ik las ooit dat je met kleien ook krassen kunt veroorzaken of swirls. Collinate super spul!!
Thanks maar ik heb al wax er op gedaan om nu te kleien heeft dan denk ik geen zin toch? Dan haal ik de was er weer af neem ik aan?De vorige keer heb ik het gedaan met klei van Meguiars maar nu, als test, met een kleihandschoen (deze is van Ali, de blauwe)
Werkt echt heerlijk en ontzettend makkelijk.
Zorg altijd voor genoeg glijmiddel, zoals bijv spray & wipe van Poorboys of een goede emmer autoshampoo.
Magic Clay Mitt Schone Sponzen Doeken Borstels Wasstraat Handschoen Auto Care Cleaning Handdoek Magic Klei Doek Polish Klei Bar - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Was meer een grap die totaal niet grappig was ofzo is volgensmij een soort prototype band die ooit was gemaakt maar nooit op de markt is gekomen. Zou de stilste band ooit moeten zijn ofzo?Wat is dat voor bijzondere band?
Ik da het ook al wat is dit voor raar type band joh. Kon hem op Google ook al nergens vindenWas meer een grap die totaal niet grappig was ofzo is volgensmij een soort prototype band die ooit was gemaakt maar nooit op de markt is gekomen. Zou de stilste band ooit moeten zijn ofzo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.