Volkswagen
POLO AW Comfortline Business Executive
1.0 TSI 95pk
Prachtige kleur.
Hij glimt weer goed mooi netjes hoor
ThanksPrachtige kleur.
Dank uHij glimt weer goed mooi netjes hoor
SpielbergBlijven vette velgen! Ik weet dat je ergens vermeld hebt welke het zijn, dacht imitatie van Golf velgen of zo iets, maar weet de naam niet meer...
Hoort niet automatisch op slot te gaan alleen wanneer je boven een bepaald snelheid rijdt en als je hem ontgrendelt en vervolgens de deuren niet opentVandaag mijn life hammer uitgeleend aan mijn buurvrouw ze had haar baby opgesloten in haar Polo 6. Sleutels zaten in het contact ze deed de deuren dicht omdat ze nog iets moest pakken uit huis baby zat al in de auto en portieren werden automatisch gesloten...
Ruitje maar ingeslagen.. reservesleutel had haar vriend en hij was toevallig niet thuis..
Wist niet dat de portieren automatisch vergrendeld worden. Ik dacht ook dat er nog een noodoplossing is als je sleutels nog in contact zitten om toch je deuren te openen IPV een raam in te moeten slaan...
Kennelijk wel in mijn instructieboekje van mijn AW net gelezen dat dit klopt. Deur wordt geopend je sluit de deur en bij geen contact dan gaat de deur na 45 seconden automatisch op slot. Sleutel moet dan niet in het contact zitten. Bij mijn buurvrouw lag haar sleutels op de bijrijdersstoel.Hoort niet automatisch op slot te gaan alleen wanneer je boven een bepaald snelheid rijdt en als je hem ontgrendelt en vervolgens de deuren niet opent
Raar, naar mijn weten (en hoe ik het ervaren heb) is dat als er een deur opengaat dat het dan niet meer automatisch op slot gaat. Maar zelf dit nooit zo getest dus kan best kloppen danKennelijk wel in mijn instructieboekje van mijn AW net gelezen dat dit klopt. Deur wordt geopend je sluit de deur en bij geen contact dan gaat de deur na 45 seconden automatisch op slot. Sleutel moet dan niet in het contact zitten. Bij mijn buurvrouw lag haar sleutels op de bijrijdersstoel.
Top spul die 845, hier ook al enkele jaren ingebruik
Mooi ding, hoeveel inch velfen zijn dat? 18?
Klopt, heb er 18” onder zitten.Mooi ding, hoeveel inch velfen zijn dat? 18?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.