Kan je beter wel wassen ivm intrekken in de lak...
Gevalletje meester Frank VisserIk had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
Litertje 'gif' doet wonderen...Ik had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
Zuchtt, hier ook zo een boom en ze zijn de wijk aan het opnieuw bestraten, dus zand en bloesem hier...Ik had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
Mooie koplampen en lip! Wat voor soort tint folie is dat als ik vragen mag?
Thanks! De lichtste variant dacht ik, geen idee welk merk!Mooie koplampen en lip! Wat voor soort tint folie is dat als ik vragen mag?
Heb je nog wat liggen? Anders heb ik nog wel een leiding liggen, 2x 3/8 mannetjes met ongeveer 30 cm lengteNieuwe terugslagklep in mijn luchtveringsysteem gemonteerd. Echter brak bij het verwijderen van de oude (defecte) een deel van het schroefdraad van de staalomvlochte compressorslang.
hoi,De Polo verlaagd met H&R verlagingsveren en Bilstein gasdempers gemonteerd. Voor en achter Zimmerman geperforeerde schijven en remblokken. Binnenkort de remklauwen hoogglans rood maken.
Ik heb een 444C met 1/4 aansluiting. Ik heb nog contact gehad met Jurgen (Brabant Custom) maar hij was helaas al vertrokken voor een weekendje weg. Anders was ik vlug even van Eindhoven naar Vught gereden.Heb je nog wat liggen? Anders heb ik nog wel een leiding liggen, 2x 3/8 mannetjes met ongeveer 30 cm lengte
Ik heb een 444C met 1/4 aansluiting. Ik heb nog contact gehad met Jurgen (Brabant Custom) maar hij was helaas al vertrokken voor een weekendje weg. Anders was ik vlug even van Eindhoven naar Vught gereden.
Er zaten nog 3 omwentelingen draad aan de leiding dus heb alsnog vast kunnen zetten en tank op druk kunnen brengen.
Er is een nieuwe leiding besteld maar Jurgen is pas Dinsdag terug. Heeft niet veel haast gelukkig . Hij lekt nu alleen wanneer de compressor draait dus nog voor de terugslagklep.
Toch bedankt voor je aanbod..!
Dikke prima!hoi,
mooi verlaging.
zat ook al te denken om de mijne met H&R te verlagen, met dat ik op me vorige wagens( japanners) ook altijd H&R had.
tevreden van op de polo? geen stuiterend of te hard gevoel?
Welke remschijven heb jij?De Polo verlaagd met H&R verlagingsveren en Bilstein gasdempers gemonteerd. Voor en achter Zimmerman geperforeerde schijven en remblokken. Binnenkort de remklauwen hoogglans rood maken.
Foutje, zie het nu pasWelke remschijven heb jij?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.