NeeIk wil graag mn achterlichten tinten/smoken mag dat officeel wel en komt die wel door apk?
NeeIk wil graag mn achterlichten tinten/smoken mag dat officeel wel en komt die wel door apk?
Heel simpel, nee. Maar je kan natuurlijk wel vrij cheap een nieuwe set achterlampen kopen. Zag laatst nog 6C lampen staan voor 60€. Dan kun je ze voor de APK even wisselenIk wil graag mn achterlichten tinten/smoken mag dat officeel wel en komt die wel door apk?
Officieel mag het niet, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Heb LEDjes in mijn achterlichten waardoor de lichtopbrengst wel voldoende is.Ik wil graag mn achterlichten tinten/smoken mag dat officeel wel en komt die wel door apk?
Bij de sprint of de kwikfit kijken ze daar nieteens naar mijne is al 3x goedgekeurdIk wil graag mn achterlichten tinten/smoken mag dat officeel wel en komt die wel door apk?
Netjes.Ben benieuwd of mijn premie hierdoor omhoog gaat, daar heb ik nog niet naar geïnformeerd
Wat is er met jouw kaart aan de hand? Wenen loodrecht boven Parijs.
Niks uitgezoomd.Wat is er met jouw kaart aan de hand?
OostwaartsWat is er met jouw kaart aan de hand? Wenen loodrecht boven Parijs.
Netjes Peet.Er zitten wat kleine beschadigingen op de plastic velgranden die ik graag wil repareren, weet iemand de kleurcode van groenland velgen zodat ik deze velgranden in dezelfde kleur kan spuiten?
Thanks! Montani’s hadden natuurlijk beter gestaan maar dat vond mijn bankrekening nietNetjes Peet.
Qua kleurcode denk ik L8Z8 (Brilliant Silver).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.