Dank uLekker!
Is hele specifieke ring met tekst
Ja jammer genoeg gebruikt gekocht dus geen garantie.@pierreRS05 Zo iets? Als je niet dezelfde kan vinden, desnoods allemaal vervangen maar ik zou eerst geen informeren waar je de velgen hebt gekocht.
Dat is netjes. Ik was in Essen BelgiëBiertje ziet er lekker uit.......krijg ik dorrst van.
benzine is wel duur ik heb gisteren nog 98 getankt voor 1,46 euro
Ik in Maasmechelen BelgiëDat is netjes. Ik was in Essen België
Krijg je dan een origineel VW ruit althans met een klein VW logo erin gegraveerd? Niet dat dit verder uitmaakt, maar als het laat vervangen via de VW dealer krijg je dan een VW fabrieksruit gemonteerd?
Zit je uitlaat er nog onder?Zag een drempel laat op een geasfalteerde weg....
Gelukkig wel! Volgens mij niks kapot.Zit je uitlaat er nog onder?
Ik heb dezelfde. Op zich een prima radio alleen heb ik na 2 jaar een andere moeten kopen omdat het schermpje soms niet mee wilde werken. Heb hem nog terug gebracht maar ze konden niets vinden. Dus nu het schermpje maar heel voorzichtig behandelen. (ja ik ben iemand die het frontje er nog steeds vanaf haalt)en een Pioneer deh 09bt autoradio..
Ziet iemand een grijze 9n staan met een Pioneer deh-09bt schermpje er nog op is het mijn auto en anders de jouwe!Ik heb dezelfde. Op zich een prima radio alleen heb ik na 2 jaar een andere moeten kopen omdat het schermpje soms niet mee wilde werken. Heb hem nog terug gebracht maar ze konden niets vinden. Dus nu het schermpje maar heel voorzichtig behandelen. (ja ik ben iemand die het frontje er nog steeds vanaf haalt)
Goede vraag, hier heb ik eigenlijk niet eens naar gekeken. Ik heb het bij Autotaalglas laten doen (i.v.m. verzekering daar), maar zal morgenvroeg eens kijken of ik ergens een VW logo erin gegraveerd zie.Krijg je dan een origineel VW ruit althans met een klein VW logo erin gegraveerd? Niet dat dit verder uitmaakt, maar als het laat vervangen via de VW dealer krijg je dan een VW fabrieksruit gemonteerd?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.