nee totaal niet.. maar best ook want als er iets is dat ik haat zijn het trillingen en vervelende bijgeluiden.Netjes, geen getril van de pechset door de bassen?
Gelukkig maar, ik heb hetzelfde met trillingen en rateltjes, bloedhekel aan
Supergaaf resultaat! Top ook dat het gelukt is met de verlengde bout en moer!eindelijk alles mooi kunnen plaatsen in men koffer dankzij me nieuwe lange reservewiel bout met moer.. en nog meer dan 1cm over zelfs zonder de voetjes van de Helix te halen.
eerst de nieuwe ronde Helix sub perfect gelegd en vastgezet, dan een bescherm mouse er op (die in de Helix doos zat circa 2cm). daar op men reservewiel en die vast gezet, en dan al mijn gerief er terug op en men reservewiel bouten er bij en startkabel en zo..
blij dat alles er terug proper in ligt.
Dat ligt eraan hoeveel make-up je op doet en of je haar wel goed zit.maar ja hoe vaak kijk je nou in je binnenspiegel?
Volgende mod de luxe interieur verlichting?Als klap op de vuurpijl ook nog even een “nieuwe” binnenspiegel gemonteerd, je weet wel, die ene zonder rand die ik zo graag wilde. Echter zitten er wel wat vervelende krassen op, maar ja hoe vaak kijk je nou in je binnenspiegel?
Happy me!
En als nog grotere klap op de vuurpijl ook nog even een proefritje gemaakt in zijn prachtige Passat.
Gelijk even een afspraak voor volgende week gemaakt om hem op te halen!
(Was hij het overigens niet mee eens natuurlijk…)
Nouuuuu, nee. HahahaVolgende mod de luxe interieur verlichting?
De vergrendelingdmotor van de tankklep vervangen aangezien ik bij de pomp de auto open dicht open dicht moest doen terwijl ik op de klep klopte.
Yup was klein uurtje werk ivm leidingen van de airride die door het doorvoerrubber gingen.Heb ik ook onlangs gehad, zelf gedaan ?
andere wielnaafkappen zouden geen verkeerde upgrade zijn, deze zijn in mijn optiek heel lelijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.