Nou, je weet nu dat dit wel kan! Informeer bij het mannetje waar @_Maarten_ is geweest zou ik zeggen, hahaHm vreemd, is mij verteld dat het niet zou passen en het of dit of dat zou zijn!
Volkswagen
Polo 6C 2017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, je weet nu dat dit wel kan! Informeer bij het mannetje waar @_Maarten_ is geweest zou ik zeggen, hahaHm vreemd, is mij verteld dat het niet zou passen en het of dit of dat zou zijn!
Nou, je weet nu dat dit wel kan! Informeer bij het mannetje waar @_Maarten_ is geweest zou ik zeggen, haha
Ik zat even op de VAG Shop te kijken en moest gelijk aan je denken!Wat is er heel lelijk aan ?
@Thomaskol
Je kan hem beter even appen.Haha, nou hey @Antera -- is het inderdaad mogelijk om mirror dip/inklapbare spiegels te retrofitten op mijn bestaande spiegels? Ik heb Side Assist (dodehoek sensor dingetje) al! Of heb je liever een DM?
Wel even toeteren als je me ziet rijden hé?goed herkenbaar.
ps misschien ruitenwisser even recht leggen?
Ik zat even op de VAG Shop te kijken en moest gelijk aan je denken!
Zijn deze nieuwe naafdopjes met centrerend VW logo iets voor jou?
VW Naafkappenset met zelfcentrerend effect
VW Naafkappenset met zelfcentrerend effectwww.vagshop.nl
Hahaha.Altijd leuk als iemand aan je denkt
Ik heb de velgen nog eens goed bekeken
en ze worden er niet mooier op. Ze zijn
inmiddels 6 jaar oud (imitatie Parabolica)
dus ik denk eraan om ze volgende zomer
te vervangen. Dus ik laat het zo.
Het is nu bijna een maand geleden dat de auto is uitgelijnd.Vandaag eindelijk het uitlijn probleem aangepakt. Het lag niet aan mijn banden of velgen, maar aan de stuur hoek sensor.
Als je die niet kalibreert na een uitlijning, heeft het hele uitlijnen geen zin.
Ook de sporing was niet goed…
Ik ben bij ABC in Ede geweest, mijn pa zei dat ik daar vanaf begin of aan al heen had moeten gaan. “Had ik dat nou maar gedaan” zei ik…
Zie hier het resultaat!
Goeie inderdaad. het probleem is er echt, ik heb het net nog uitvoerig getest onderweg naar het werk. Ik neem jouw tip even mee. Ik bel morgen het betreffende bedrijf weer op. Wellicht dat het bedrijf dit ook voorstelt.Vrij snel te checken door de wielen van voor naar achter te wisselen, maar inderdaad probeer het eerst bij de uitlijner neer te leggen.
Verschrikkelijk irritant ja... Zelf ook al eens met een kapotte bobine langs de weg gestaan, die er zonder die trekker niet uit ging komen.Een speciale bobine trekker gekocht, waarom maakt VW van een simpele handeling toch een complex gebeuren.,
Ik heb sinds kort een AAWireless gekocht en geïnstalleerd, maakt vrij snel contact en werkt goed, ik ben hier zeer tevreden over.Verder nog een HI-Box aangeschaft om het Android Auto draadloos te koppelen maar ben er niet tevreden over het koppelen duurt lang en heel vaak heb ik storing.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.